|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: StrømpebuksetrådenJa, sete e de tynne i ull fra Pierre Robert jeg mener også. Jeg kunne nesten ha sem til penkjole også. Ellers sjelden hudfarge, bare vår og høst til kjoler/skjørt som ikke passer til grått og sort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: StrømpebuksetrådenJeg kjører tynne svarte i ull fra PR, også julaften. Jeg hater tynne nylonstrømpebukser dypt og inderlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: StrømpebuksetrådenKrangle var å ta hardt i. Folk gjør såklart som de vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Strømpebuksetråden
Men for oss som ikke kan gå uten strømpebukse blir jo da alle sommerkjoler uaktuelle?
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
![]() Sv: StrømpebuksetrådenNå vet jeg at jeg provoserer her, men dette synes jeg er SKIKKELIG stusselig.
![]() |
![]() |
#6 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: StrømpebuksetrådenNei men jøss, for en inni granskauen søkt konklusjon??
![]() |
#7 |
can-jur
|
Det er ikke bare en som sier det. Og det omtales som stygt.
![]() |
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Det er én i tråden her som sier det er stygt, men flere som sier at hudfargede strømper er fint. Jeg synes du overreagerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
can-jur
|
Ja herregud. Jeg kalte det skikkelig stusselig. Et kraftuttrykk av de helt sjeldne.
![]() |
![]() |
#10 |
Ute av drift
Nei, du sier at folk mener at du ikke skal få gå med kjole på sommeren fordi du har stygge bein. Det er ganske langt unna det som er skrevet i denne tråden, og en tolkning som krever ganske lange tær.
![]() |
#12 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: StrømpebuksetrådenJeg blir like usikker som HI på hva om egentlig er finest, men det er mest at a) jeg selv ikke vet og b) at jeg ikke vet hva andre gjør og syns er finest.
![]() |
#13 |
Ute av drift
![]() Sv: StrømpebuksetrådenJa, det er så dumt at jeg skjønner ikke at jeg gadd å svare engang.
![]() |
#14 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: StrømpebuksetrådenMen Floksa - det er jo din tolkning. Tenker du faktisk at bena dine ikke kan vises frem? Det er jo himla trist, i så fall. Skikkelig trist.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
can-jur
|
Nei. Jeg vet at bena mine ikke kan vises fram. Jeg bryr meg ikke, men jeg vet at andre (dessverre) bryr seg. Og i hovedsak kvinner. Mine bein er ikke innenfor normen for hva som kan vises fram. Jeg synes det er trist, ikke så mye for meg, jeg går i det jeg vil ( i dag er jeg iført en omsydd juleduk i følge mine barn) men fordi det legger begrensinger og forventninger på hvordan kvinner kan og ikke kan se ut.
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
Jamen, det er jo ingen her som har sagt at du har for stygge bein til å gå uten strømper. Det er jo du som sier det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: StrømpebuksetrådenJeg synes ikke noen ben er for stygge til å gå uten strømpebukse. LANGT derifra. Jeg sa at jeg synes at sorte strømpebukser eller bare ben er penest. Og det er de hudfargede strømpebuksene jeg synes er stygge, altså tingen, ikke personen som velger å bruke dem. I en kontekst hvor HI spurte om strømpebukseråd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Ute av drift
![]() Sv: StrømpebuksetrådenJeg er enig i at en ikke trenger å omtale helt vanlige klær som stygge, men du drar det så langt ut av proporsjoner at det ikke kan tas seriøst. Du hadde oppnådd så mye mer ved å si fra om akkurat det, i stedet for å snakke om noe helt annet som ikke har blitt nevnt.
![]() |
|
|