|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: VinterferieArvingen og kjæresten skal på besøk til faren hans. Jeg skal på jobbreise. Forhåpentligvis skal vi alle på hytta siste helgen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fola Blakken
|
Sv: VinterferieVinterferie neste uke, og da skal de to yngste arvingene og jeg besøke venninnen min i Nederland noen dager. Gleder meg masse.
|
|
|
|
#23 |
|
lettere utlada
|
Sv: VinterferieVinterferie neste uke her. Jeg skal jobbe onsdag og fredag. Vi skal bare kose oss sammen hjemme. Sjekke ut hva som skjer på biblioteket og på museet...og ha sløvedager sammen. D ytret ønske om filmmaraton...starte på formiddagen og se alle de filmene han ønsker å se. Kanske det blir det en av dagene...
|
|
|
#24 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: VinterferieJobbe! Kanskje fri på fredag men skal ikke dra noe sted.
|
|
|
#25 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: VinterferieJeg jobber. Har tatt fri torsdag og fredag, vi har bestilt en Container og skal fikse hus. Veldig spennende ferieplaner med andre ord. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: VinterferieHalve familien er reist til fjells idag. Jeg er hjemme og har tilbrakt helgen på sykehus med eldste, og skal vel tilbringe et par dager til på sykehus fra imorgen.
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: VinterferieGutta og mannen skal på to ulike turer denne uka. Jeg skal være hjemme sammen med hunden og gjøre "to do-lista" kortere. Har masse jobb og studier jeg må driver med. Vi har stort sett aldri gjort så mye i vinterferier selv om jeg alltid har fri. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: VinterferieTil hemlsedal tre dager, så vere heime og forberede konfirmasjon blant annet.
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vinterferie
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
© All rights reserved
|
Sv: VinterferieVi har vinterferie neste uke. Vi har et krypinn på fjellet og årskort i skibakken, så om været roer seg blir det fjell fra lørdag til onsdag sammen med 17-åringen. Onsdag plukker vi opp kjæresten hennes og drar hjem. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: VinterferieJeg jobber. Overtid til og med i dag. Mannen jobber, litt smålenge han også i dag, visstnok. Ungene er hos mine foreldre, og i dag får de middag der og hentes ca 18. Resten av uka henter vel en av oss dem hjem til middag antar jeg.
|
|
|
#34 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: VinterferieMinste er på SFO, største på aktiviteter på biblioteket. Tar langhelg neste helg, så da blir det muligens en tur i slalåmbakken en dag om været er ok. Er bare hjemme.
|
|
|
#36 |
|
|
Sv: VinterferieVi jobber, alternerer mellom hjemmekontor og å ha med eldste på jobb, minste er på SFO. Torsdag og fredag avspaserer jeg, så da har jeg og de fri, men vi skal ingenting spesielt. Bare ha fri.
|
|
|
|
#37 |
|
TittelTøs
|
Sv: VinterferieHjemme og pleier febersyk minstemann, istedenfor de aktivitetene vi hadde planlagt. Jobber torsdag og fredag.
|
|
|
#38 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: VinterferieJeg skal møte Frøkna i Oslo første helga (vi har ikke ferie før i uke 10), ellers skal vi være hjemme. Vi reiser vanligvis ingen steder i vinterferien; vi var i Berlin en gang, og var i Vesterålen et par ganger da ungene var mye mindre.
|
|
|
#40 |
|
I mål
|
Sv: VinterferieMannen jobber hele uka, jeg avspaserer av den enorme plusskontoen siden jeg aldri får tatt det ellers. De to eldste skal 3 dager på fjellet med mine foreldre, de har hytte der. Før de drar har lillesøster i dag hatt kosedag med meg (vi var i byen, tok en kafetur og så Flukten over grensen på kino), i morgen skal hun på AKS. Storebror vil helst ikke være sammen med oss |
|
|
|
![]() |
|
|