|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsDet klart enkleste er å parkere i det store parkeringshuset, og ta resten til fots og kollektivt i Gøteborg. Og de fleste andre større byer.
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsJa, vi kjører alltid feil ved første avkjørsel, krangler litt, finner veien, setter bilen i parkeringshus og bruker trikk resten av oppholdet.
|
|
|
#3 |
|
Smugleser
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsSkulpturparken på Kistefosmuseet var OK som en dagstur og et hyggelig sted å rusle rundt ute i. Museet er vinterstengt.
|
|
|
#4 |
|
Textrovert
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsJupp, leste anmeldelsene på TripAdvisor og da droppet vi den ideen tvert. Har fått skikkelig slakt.
|
|
|
#5 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tips«Forelsket i Shakespeare» var bra, men kanskje ikke noe for 17-åringen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Textrovert
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsJa, dumt med Flymuseet, for det ville vært et OK alternativ for oss.
|
|
|
#8 |
|
Textrovert
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tips
Tror det kan bli litt vanskelig for syttenåringen. Jeg har vært på ett, i USA, og syntes det var kjempevanskelig.
|
|
|
#9 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tips
Det trenger ikke nødvendigvis å være så vanskelig. Vi var på ett i Bergen og hadde med oss en 8-åring og en 12-åring. Begge var aktiv med og løste oppgaver.
|
|
|
|
#10 |
|
Textrovert
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsNå viser det seg at syttenåringen hadde glemt å fortelle oss at han har kjøretime i dag, og vi foreldre hadde glemt at han skal på Slipknot-konsert på lørdag, så da kan vi ikke reise langt de dagene.
|
|
|
#11 |
|
superbruker
|
Sv: Staycation, ev. kortreist vinterferie. Trenger tipsJeg var på escape room med 17 og 19 åringene mine i går. Det var kjempegøy! Eldstemann har vært på det flere ganger. Også når han var 17-18 år. Han er ikke for ung, Divine. Tvert i mot kan jeg tenke meg at passer han ypperlig.
|
![]() |
|
|