|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!
![]() |
#22 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!Jeg har bunad (2 stk, faktisk), bruker den masse, men ikke i bryllup. Som Candy bruker jeg bunad i dåp, konfirmasjon, på 17. mai og til en del andre høytidelige anledninger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!Tittet kjapt på Bootz i går og synes det var lite sommerlige chiffonkjoler å se. Er nok litt tidlig for sesongen.
![]() |
#24 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!
Det er gjerne på det tidspunktet at jeg går hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!For meg handler ikke det med bunad om at det er hipt nok i bryllup eller ikke. I begge disse bryllupene jeg skal i kommer det nok til å være flere med bunad, tipper jeg. Jeg har en kropp som er lite forenelig med lange selskap som innebærer mye sitting i utgangspunktet, så jeg er avhengig av å ha på meg klær som er mest mulig behagelige. Kjoler funker i så måte mye bedre enn bunad.
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!Jeg leter etter en kjole til bryllup i sommer, jeg kler best dette snittet, så muligens noe i denne stilen. Er over kneet egentlig fy-fy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!Det er vel bare Galla som utelukker kort kjole, kategoriene av antrekk under angir mer "finhet" Sist redigert av Charlie : 13-02-20 kl 08:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!Jeg skal også i sommerbryllup i år, i utlandet.
![]() |
#31 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Gjest i sommerbryllup? Vis meg hva du ville hatt på deg!Floydkjolen jeg kjøpte på finn er faktisk helt perfekt!
![]() |
|
|