|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: Sv: Liker dere campingferier?
Måtte quote denne, utrolig bra kommentar |
|
|
|
|
|
#22 |
|
godt brukt
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg har voldsomme fordommer mot campinglivet, og har ALDRI vært på campingtur eller telttur!! |
|
|
|
|
|
#23 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Liker dere campingferier?
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Liker dere campingferier?Det eneste som får meg til å vurdere teltferie og campingliv er nyforelskelse |
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Jeg elsker telt! Har minimum 20 døgn i året i telt, og skulle gjerne hatt fler. Deilig å krype ned i god og varm sovepose og høre vinden i teltduken, eller drypping fra regn. Våkne om morgenen mens gresset ennå er fuktig, sette over kaffen på primusen og være ute. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
intro
|
Sv: Liker dere campingferier?Nei, jeg har fått nok av campingferier etter barndommens reiser Europa rundt i fuktig hustelt. Det er fint å ha opplevd det, og lenge var det moro, men nå foretrekker jeg definitivt å sove under tak.
|
|
|
|
#27 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Liker dere campingferier?Nei, jeg er ikke bygget for campingliv. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ekvilist
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg synes campingvogner og alt som hører til er utrolig megadødsharry. Jeg har ganske mange fordommer, og har alltid hatt det. Har selv vokst opp med hytte i skogen. Vel så primitivt, uten vann og strøm, men allikevel noe ganske annet. *einstøing*
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 29-07-07 kl 00:52. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Man camper ikke BARE fast på en campingplass og drikker og spiller kort. Meget lite av det på campingplasser rundt om i Norge der man hovedsakelig er 1-2 netter for å se landet sitt altså. Det finnes flere varianter enn prototypen for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Eksen min dro på bryllupsreise i telt. Nesten 3 uker på Finnmarksvidda. Midt på sommeren, i myggsesongen.... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
I mål
|
Sv: Liker dere campingferier?Gubben fridde faktisk til meg på den før omtalte teltturen |
|
|
|
|
|
#32 |
|
sjelden
Sv: Liker dere campingferier?Jeg er langt ifra noe camping/telt-menneske. Liker ikke store campingplasser med mange oversosiale mennesker. Ferie liker jeg å tilbringe i det stille sammen med nærmeste familie. Jeg kan ikke fordra å ligge i telt. Det er klamt og ekkelt. Takke meg til hotell.
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#34 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Synes camping er greit. Har ikke prøvd så mange ganger og kanskje vi har vært heldig med vær og campingplasser. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Liker dere campingferier? Liker dere campingferie? Hva er det som gjør at dere liker/misliker denne måten å feriere på? Jeg liker det veldig godt, og det gjør mann og barn også. Nå har vi bare campet i Danmark, for jeg har "ei greie" mot norske campingplasser, for de ser så kjipe ut. I Danmark er de aller fleste campingplasser veldig tilrettelagt for at man er barnefamilie. Det er digre lekeplasser, dyr, minigolf, hoppeputer og ofte svømmebasseng. Toaletter og stellerom er vanligvis veldig fine.
|
|
|
#36 |
|
intro
|
Sv: Liker dere campingferier?Kortspill og drikking (om kveldene) anser jeg for øvrig som legitime, ja, rent ut sagt gode grunner til å utøve campingliv.
|
|
|
|
#37 |
|
Glamorøs
|
Sv: Liker dere campingferier?Liker dere campingferie? Hva er det som gjør at dere liker/misliker denne måten å feriere på?
|
|
|
#38 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Liker dere campingferier?Vi har campet halvannen uke i Danmark i sommer, med telt.Gikk fint som bare det, og vi har storkost oss. Vi har et gedigent 6-manns telt, som vi var 4 voksne og 2 barn i, og det gikk helt fint. Vi var på 3-stjerners campingplasser (dog minst en av dem burde vært mye mer) og var litt her og litt der.
|
|
|
#39 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Jeg er ekstremt fordomsfull mot campingvognliv. Og det å gå igjennom campingen på Kjærstranda i Stavern hjalp ikke mot fordommene. Jeg blir litt flau på folks vegne når de bygger platting og setter opp hekk for å late som det er en hytte.
|
|
|
#40 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Må bare signere Safran her. Jeg har prøvet både telt og campingvogn, og får rett og slett noia av pladsmangelen og mangelen på hygiejne. Og så er jeg for snobbet. Storebror og jeg har både gresspollenallergi. Og så bor jeg i forveien på landet, og føler ikke behov for yderligere nærkontakt med naturen. Faktisk har jeg litt lyst på å dilte disse schtygge campingvogne av veien hver gang de sinker meg i trafikken. Faktisk, så gidder jeg ikke bo på på hytte engang.
|
![]() |
|
|