|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Jeg kunne aldri tenkt meg all inclusive. Dagens høydepunkt for meg er å gå ut å spise på en restaurant utenfor hotellet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?
Samme her.
|
|
|
|
#4 |
|
En som trener
|
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?En fin mellomting er halvpensjon. Det hadde vi i fjor på Mallorca. Da spiser man enten lunsj eller middag på hotellet, og kan variere fra dag til dag. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Jeg synes Charter-All-Inclusive høres helt forferdelig ut. Det hadde i hvert fall ikke vært noe for oss. Besøket i det lokale supermarkedet er høydepunktet hver dag, omtrent.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Jeg liker ikke å bo helt uten kjøkken. Det har jeg kun gjort en gang da vi reiste uspesifisert. Det var veldig tungvint, selv om vi spiste ute hver dag. Mangelen av kjøleskap var det verste. Det er grusomt å ikke ha noe kaldt å drikke på rommet. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Tinetoff ramser opp alt som er viktig for at mor og far også skal få en fin ferie. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Jeg er litt på all-inclusive sjangeren. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Vi hadde en uke på charter-all-inclusive i sommer (leilighet med kjøkken, forresten, så det var diskutert), og jeg kan virkelig anbefale det når man har små barn som blir trøtte om kvelden og ikke orker å sitte lenge ved et restaurantbord. Eller bor et sted hvor det kun er sånne engelske fish & chips-restauranter i nærheten. Men jeg hadde blitt gal av mer enn en uke....
|
|
|
#10 |
|
Carve canem
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Jeg er veldig veldig glad for alle tilbakemeldingene i denne tråden altså.
|
|
|
|
#11 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Valentina: Hvor var dette? :interessert:
|
|
|
|
#12 |
|
blid
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Vi har vært på flere Sunving/ Sun Garden/ Blue Village-anlegg med ungene de siste åtte årene. På alle disse stedene har det vært supermarket på hotellet og barnevennlig restaurant på hotellet. Så om du dropper all-inclusive så har du fortsatt mulighet til å handle mat og gå på restaurant rett utenfor døra
|
|
|
#13 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Vi var på et sånt Blue Village anlegg nå i mai men valgte ikke noe "all inclusive" selv om flere vi pratet med benyttet seg av dette.
|
|
|
|
#14 |
|
Står på egne ben
Sv: Sydentur med småbarn - lønner det seg å velge "all inclusive"?Jeg bare lurer på om dere andre har fryktelige tålmodige unger. Det er ikke akkurat alle resturanter så er så veldig kjappe til å hverken komme med maten eller regningen. Har litt for friskt i minne en tur for 2 år siden hvor vi spiste middag ute på resturant hver kveld, med ei på 1 1/2 og ei på 2 1/2. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Æsj, så kjedelig å bare spise et sted. Og små barn på restaurant i Middelhavslandene er bare positivt mottatt. Har hørt at kanarispanjolene kan være litt særere. |
|
|
|
![]() |
|
|