Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tights i bryllup

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-07, 09:12   #21
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tights i bryllup

Akkurat Katvig-klærne synes jeg er veldig typiske barnehage-/hverdagsklær - selv om de er veldig fine. Men antrekket er jo ikke spesielt viktig for en baby på 4 måneder, synes jeg.

Jeg synes kanskje en hvit linbukse sammen med gulltoppen kunne gått an - bare ikke tights.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 15:02   #22
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis vi kaller gulltoppen en kjole da. Hvor kort kan en kjole være i et bryllup? Jeg har ikke pene ben.

Gammel 03-08-07, 15:09   #23
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, :flisespikke: hvis det ikke står antrekk i innbydelsen, så skal det strengt tatt være galla ...

:folk nå til dags aner lite om skikk og bruk:

Gammel 03-08-07, 15:30   #24
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Galla? Jaja. Tror ikke det bare er meg som ikke vet det ihvertfall.

Gammel 03-08-07, 15:55   #25
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor kort er kjolen/toppen, da? Jeg tror det kan bli rålekkert med tette, svarte strømpebukser/lange tights og svarte, høyhælte sko.

Gammel 03-08-07, 20:27   #26
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Tightsen ble forkastet, det samme gjorde toppen/kjolen. Brukte dere som en unnskyldning og shoppet litt i dag i steden.

Så nå har jeg kjole som er godkjent til galla, om man legger godviljen til.

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Hvor kort er kjolen/toppen, da? Jeg tror det kan bli rålekkert med tette, svarte strømpebukser/lange tights og svarte, høyhælte sko.

Ja det kan det nok, men må man ikke da ha noe på skuldrene? Toppen har tynne stropper og er utringet. Til neste finfest så blir det nok noe slikt som er antrekket.

Takk for svar alle sammen.

Gammel 03-08-07, 20:35   #27
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig i at man skal benytte store anledninger til å kle seg pent.

Men da synes jeg i grunnen at folk må få lov til å kle seg pent etter egen smak.

Å bry seg veldig om hva andre har på, og å måle andre gjester opp og ned for så å vurdere de til å være gode nok eller ikke holde mål... det er kjerringaktig... Synes jeg.

(...nå tenker jeg ikke på dere som har svart i denne tråden - her spørres det jo om råd!)

Sist redigert av Pebbles : 03-08-07 kl 21:23.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 21:09   #28
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Tightsen ble forkastet, det samme gjorde toppen/kjolen. Brukte dere som en unnskyldning og shoppet litt i dag i steden.

Så nå har jeg kjole som er godkjent til galla, om man legger godviljen til.

Får man se bilde?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 21:11   #29
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Får man se bilde?

Ja, det vil jeg og gjerne se

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-07, 21:59   #30
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Nja, skeptisk.

Gammel 05-08-07, 21:22   #31
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Hadde dere kleskode da? Hvis ikke så kan man vel ikke reagere på hvordan andre pynter seg?

At det er buffét sier noe om at det er litt mer uformelt synes jeg. Når det i tillegg ikke nevnes noe om antrekk i invitasjonen så må man vel anta at det ikke spiller så stor rolle for brudeparet?

Vi er invitert til et bryllup litt sener i høst også, og der er det kleskode.

Nei vi hadde ikke kleskode siden det ikke falt meg inn at folk kunne kle seg sånn i et bryllup. Ikke sto det på invitasjonen hva de skulle få å spise heller.

Gammel 05-08-07, 21:31   #32
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Får man se bilde?

Bilde burde vært obligatorisk i denne tråden (og lignende).

Vi MÅ ikke se hodet ditt, selv om det er best.

Gammel 11-08-07, 18:13   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal jo til og med ha på buske under tunika i bryllup
Har prata med bruen, som ikke er sånn fisefin dame, og hun synes det var heeeelt greit

Skal ha høyhælte sko til da. Og fjase meg til opp.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:21   #34
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde dere kleskode da? Hvis ikke så kan man vel ikke reagere på hvordan andre pynter seg?

Selv om det ikke står noe om kleskode på invitasjonen, så syns jeg uansett at et bryllup er en anledning der man pynter seg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:22   #35
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg skal jo til og med ha på buske under tunika i bryllup

Høres artig ut, guniss!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:23   #36
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Høres artig ut, guniss!

Iallefall med BUKSE på

Jeg mener også at man skal pynte seg i bryllup altså. Men jeg mener også at man KAN være pyntet nok med ei penbukse med en lekker tunika, om man har hæler og stæsjer seg opp ellers
Og man kjenner jo litt "typene" man skal til også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 21:14   #37
Stikka
...

Stikka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Selv om det ikke står noe om kleskode på invitasjonen, så syns jeg uansett at et bryllup er en anledning der man pynter seg.

Jo selvfølgelig. Men hvordan man pynter seg er vel opptil en selv?

Zoë sa det bra.

Sitat:

Helt enig i at man skal benytte store anledninger til å kle seg pent.

Men da synes jeg i grunnen at folk må få lov til å kle seg pent etter egen smak.

Å bry seg veldig om hva andre har på, og å måle andre gjester opp og ned for så å vurdere de til å være gode nok eller ikke holde mål... det er kjerringaktig... Synes jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.