|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Kaffe | Te |?? | |||
| Kaffe! |
|
85 | 62,50% |
| Te! |
|
24 | 17,65% |
| Annet.... Spesifisert i tråden |
|
22 | 16,18% |
| Broccolismoothie |
|
5 | 3,68% |
| Deltakere: 136. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker en kaffelatte (Nespresso + laktosefri lettmelk) inntil frokosten på morran. Noen ettermiddager hender det jeg lager meg en kaffelatte til, men ikke så ofte.
|
|
|
#2 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Kaffe | Te?
Avslutte med te?? Må du ikke opp halve natten for å tisse da?
|
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Kaffe | Te?Jeg begynte ikke å drikke kaffe før jeg var over tredve, og drikker fortsatt bare kaffe med stor melkeandel. Men jeg har blitt veldig avhengig av kaffe til frokosten. Lager espresso med melkeskum av skummet melk, ikke sukker. På jobb har vi traktekaffe og lettmelk og ikke noe å lage skum med, det er ikke like fristende og det er ikke hver dag jeg drikker kaffe til lunsj. Stort sett er det bare kaffe om morgenen. Kaffe påvirker søvnen noe helt utrolig for meg, så jeg må alltid huske å ikke drikke det etter klokka 15. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker ikke kaffe i noen slags form. Jeg liker rett og slett ikke kaffesmaken. Når jeg så ikke er så veldig glad i varme drikker så drikker jeg te veldig sjelden.
|
|
|
|
#5 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Kaffe | Te?Svart kaffe om morgenen. Det er livsnødvendig. En kopp hjemme, en på bussen, en når jeg kommer fram på jobb. Da begynner jeg å bli menneske igjen. Resten av dagen er det ikke så viktig med kaffe. Jeg drikker te til lunsj (gjerne krydret te med mye smak), på jobb etter lunsj og hjemme på kvelden, men kan ta meg en kopp kaffe om jeg er på møter, besøk, eller etter middag om det passer seg sånn.
|
|
|
#6 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker hverken kaffe eller te, det er rett og slett ikke godt. Jeg drikker vann på dagtid, melk til brødmat og Cola Zero om kvelden.
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye. 2008 - 2011 - 2013 Sist redigert av Myria : 19-06-19 kl 08:59. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker ikke kaffe. Aldri lært meg å like det. Og te begynte jeg først med da jeg flyttet til England. Men det går veldig opp og ned hvor ofte jeg drikker det. Nå for tiden blir det kanskje et par ganger i uken, og ikke om morgenen. Da vil jeg heller ha vann.
|
|
|
#8 |
|
En som trener
|
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker veldig sjelden te eller kaffe. Hender på jobben hvis jeg kjeder meg, at jeg lager meg en cappuccino med sukker, men liker det egentlig ikke. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
can-jur
|
Sv: Kaffe | Te?Te til frokosten før jobb. Og kaffe til frokosten etter jobb. Kan ikke starte dagen med kaffe.
|
|
|
|
#10 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Kaffe | Te?Om morgenen er det svart kaffe som gjelder. First Price pulverkaffe i ukene og Tassimo Gevalia Dark lørdag og søndag morgen. Vanlig traktekaffe på hytta. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tidsklemma
|
Ingenting.
|
|
|
|
#12 |
|
Trøtt
|
Sv: Kaffe | Te?Begge deler, men helst og mest kaffe. Jeg starter alltid dagen med kaffe, helst en kaffe ltte men svart kffe går også. Alltid usøtet. 2-3 kopper i slengen på morgenen, og så er jeg ferdigdrukket for kaffe for den dagen. Te drikker jeg på ettermiddagen på jobb men ikke hver dag. Earl grey og dpicy orange er favorittene.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaffe | Te?Drikk som regel vatn på morgonen, ev. eit glas juice. Eg liker ikkje kaffi. Te liker eg, men drikk det ikkje så ofte. Koser meg gjerne med Pepsi Max eller iste, men ikkje kvar dag, og ikkje til frukost.
|
|
|
#14 |
|
Tøff
|
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker kaffe; ikke for sterk, ikke for varm og svart. Jeg drikker te og, men ikke hver dag. Den og uten søtning eller melk.
|
|
|
#17 |
|
i tåka
Medlem siden: Dec 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kaffe | Te?Jeg drikker kaffe, sort. Jeg synes kaffen er best rett etter frokost, og da går det gjerne et par kopper. Resten av dagen er det litt opp og ned hvor mye jeg drikker, men oftest etter lunsj og etter middag. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kaffe | Te?Må ikke ha noe, drikker vann til frokost og resten av dagen. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
kamerat
|
Sv: Kaffe | Te?Jeg er glad i god te også, men jeg har jo ikke tid til å drikke det pga. all kaffen jeg må drikke i stedet.
|
|
|
#20 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Er vel dette som er mitt problem også.
|