|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Jeg har alltid hatt veldig tørt hår (krøller), men det forbedret seg betraktelig da jeg beynte å vaske håret sjeldnere. Håret har blitt vant til å bli vasket sjeldent og blir ikke fett på flere dager. Jeg skylder det gjerne i vann om morgenen, men uten såpe og slikt.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Jeg bruker shampoo, balsam og hårgele fra "Graham webb" Produktene er for krøllete hår, og fungerer også veldig godt mot tørt hår (som ofte folk med krøller har).
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Jeg har prøvd forskjellige shampoer, men bruker nå kun Pantene Pro-V shampo og balsam. For å dekke grå hår er jeg begynt å bleke det, da blir det tørt. Jeg har også prøvd frisørsalongshampoer, men har ikke blitt fornøyd.
|
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Produkter for blondt hår beskytter det mot å bli grønt ettersom jeg har skjønt? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Haugtussa: Jeg har brukt de på stripet hår jeg og, og syntes de er supre. Brukte Blond Glam fra Redken. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Grått hår er jo også enda tørrere enn "vanlig" hår... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
re:designer
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?Det jeg syns er vanskelig med hjemmefarge er at jeg aldri helt vet hva den inneholder. Har erfaring med at glansvask sitter like lenge i håret som farge, og at farge sklir fort ut. Vet liksom ikke helt hva man får. Om man finner en farge som er bra tror jeg ikke det er no mer uttørkende enn en annen. Men blir det noe billigere i lengden da? Hvis håret blir mer ødelagt og man må kjøpe andre produkter for å kure det tilbake? Det finnes også serumdråper som man kan putte i fargen eller blekemiddelet som skal gi enda mer beskyttelse for håret. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?
Det samme tenkte jeg da jeg skulle til frisøren for seks uker siden. Hun ville ikke stripe, mente det slet mye mer på håret enn farging. Jeg har fortsatt lyst til å stripe ...
Joda, men nå har jeg godt under 50 % grått, altså. Og det som ikke er grått er like tørt som de grå.
Du mener altså at hjemmefarging sliter mer?
|
|
|
#9 |
|
Ferdiglada
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?LilleT, bytt frisør. Få ei anna meining om håret ditt.
|
|
|
|
#10 |
|
re:designer
Sv: Førstehjelp til veldig tørt hår?
Nei, det går helt sikkert helt fint! |
|