|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Jeg har heller aldri opplevd telefon fra Adams, og vi har hatt noen pauser. Aldri sett at de har hatt stands heller.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Adams har vært på døra hos oss, flere ganger. Men siden de ikke har noen kasser som er tilpasset en familie som aldri vet om de blir to eller ni til bords, så har jeg ikke vurdert det nærmere. I tillegg til at jeg blir vrang når folk prøver å selge ting i døra, så jeg ville uansett sagt nei av prinsipp, og heller valgt en av konkurrentene, hvis det var aktuelt.
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?
Samme her (og hevder vi er de eneste i gata som ikke bruker dem). Ringer gjør de også (en gang presterte selgeren å si at det var dårlig gjort å takke nei siden vi hadde snakket så lenge på telefonen
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Enig. Hadde de på døren og selgeren tok ikke et nei for et nei.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Jeg har faktisk starter opp igjen med Godt levert, og som bonus lager nå mannen mat, innimellom.
|
|
|
#8 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Ungene lager også her.
|
|
|
#9 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Mannen er meget stolt hver gang han kan servere middag fra Godt levert, det har lett for å bli to-tre halvsunne alternativer når han lager mat uten GL, det sitter litt lenger inne å kokkelere da, virker det som. Synes det er litt dyrt, da, så vi har det bare annenhver uke, kanskje litt sjeldnere. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Jeg ble lei av Adams. Barna likte sjelden maten, og porsjonsmessig ble det enten for lite eller for mye mat.
|
|
|
#11 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Vi er fremdeles godt fornøyde med Godt Levert (tre dager i uka). Vi har noe som heter Favorittkassen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Kan jeg ikke registrere meg på Godt levert uten å legge inn betalingsdetaljer?
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Nei, jeg vil tro at de ikke har lyst til å gi tilgang på oppskrifter og alt slikt uten at folk har tenkt til å kjøpe.
|
|
|
#15 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Nå har vi fått første kasse (Ekspress Familie), fire personer. Jeg tror vi må øke mengden, det ser ikke ut til å være nok til oss. Mye poteter, som vi ellers aldri spiser. Men det er en start, så får vi justere underveis.
|
|
|
#16 |
|
|
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Oppskriftene ligger åpent for alle, trenger ikke registrere deg for det.
|
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Særlig på ekspresskassene til Adams matkasse er det en del halvfabrikata, og da hjelper det ikke så mye at man kan hente ned oppskriftene selv.
|
|
|
|
#19 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Jeg ser nå at vi ikke kan velge mat til flere, eller til typ 4 voksne som vi vel spiser som. Jeg ser at vi sikkert må supplere med salat eller noe, 600 g kjøtt/fisk er ikke nok til oss, særlig når mannen ikke spiser poteter/ris/pasta.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som driver med matkasser fremdeles?Jeg åpnet Godt levert igjen, jeg hadde en kasse sist i 2016 og hadde en bruker. Men jeg syns ikke noen av rettene fristet noe særlig, egentlig. Så da blir det i allefall ikke den.
|
![]() |
|
|