|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie!!!Vi skal på bilferie i år. Først Liseberg, så 4 dager litt nord på Jylland, så 1 uke i feriehus ved Kolding hvor vi skal kjøre rundt + en tur til Flensburg, og videre etpar-3 dager i København før vi tar Københavnbåten hjem. Resten hjemme og være med en venninne med barn som spiller på NorwayCup. Mamman skal bo hos oss hele uka.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sommerferie!!!Ungene reiser til Spania med mormor og morfar nå til helgen, jeg drar etter neste helg. Blir 5 uker i Spania på ungene, 4 på meg.
|
|
|
|
#23 |
|
Trøtt
|
Sv: Sommerferie!!!4 uker i Spania med alle fem. Første uka skal vi ha med oss en venninne av eldsre, litt senere får vi besøk av to nevøer som alltid er hos oss om sommeren. . Har startet nedtellingen!
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie!!!2 uker hjemme og 2 uker på Mallorca. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
One of These Days
|
Sv: Sommerferie!!!
Kiefer Sutherland-konsert? Wow! Ikke hørt noe på han, men er veldig glad i han som skuespiller. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie!!!4 uker i Tyrkia.
|
|
|
#29 |
|
|
Sv: Sommerferie!!!Vi skal til vestlandet et par uker, resten blir vi hjemmebasert men med småturer til venner på hytte i Østfold, til Sverige etc. Vi har fire uker sammen i juli, så blir det SFO og barnehage fra august. Har usedvanlig få fastlagte planer, og det kjennes greit.
|
|
|
|
#30 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Sommerferie!!!Utenlandsreiser gjør vi unna ellers i året - om sommeren velger vi moderlandet. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Sommerferie!!!
Så ham på Rockefeller i fjor også og det var virkelig den beste kvelden i mitt liv.
When the beating of your heart Echoes the beating of the drums There is a life about to start When tomorrow comes Sist redigert av Embriksmamma : 21-06-18 kl 22:00. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Sommerferie!!!Vi får hund neste uke, så de første ukene blir nok litt ensporede. Deretter blir det Nordlandsferie. Sommerhus, hytte osv. Jeg svipper ned til Trondheim for å jobbe tre dager, og deretter nordover igjen for å feire et bryllup. Litt fram og tilbake, men det blir bra.
|
|
|
#34 |
|
|
Sv: Sommerferie!!!Jeg gleder meg til et par uker ferie hjemme i år. Jeg skal være med å arrangere festival og jeg skal feire meg selv med førtiårslag. Det kommer venner fra oslo, bergen og Trondheim så det blir veldig stas. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Klar
|
Sv: Sommerferie!!!Jeg skal være alene hjemme en uke og bare jobbe. DET er ferie, det! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommerferie!!!En uke i Vesterålen i begynnelsen av juli, jobbe i tre uker og deretter halvannen uke på Sunnmøre og så direkte derfra til to uker i England.
|
|
|
#39 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Sommerferie!!!Hytta innimellom, sunnmøre en tur, en uke i Danmark på håndballcup, en uke i Oslo på norwaycup og så knappe to uker på Sardinia.
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Sommerferie!!!Spania og hjemme.
|
![]() |
|