|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har endt opp med enten veldig korte (og bruker de da mest hjemme, i skogen eller på stranda) eller knelange i ymse utforminger. Hvis de stopper et eller annet sted på låret så blir det bare veldig rart, syns jeg.
|
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har disse to fra Stormberg, og det er de eneste (relativt) korte shortsene jeg har vært komfortabel med. Veldig fin passform (til meg, som også har rumpe), og behagelig stoff. Den ene er litt sprelsk i fargen, men jeg liker den. Nå koster de visst ingenting heller.
|
|
|
#3 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg kjøpte en tynn vid shorts på Cubus. Mulig den er kort, men jeg slipper å vlege mellom trangt på lårene eller for stort i livet.
|
|
|
|
#4 |
|
*_*
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Cargoshorts med damesnitt er gode å ha på og har fin passform, synes jeg. Ligner litt på de fra stormberg, men mindre seileraktige i stilen.
|
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Det er så vanskelig med shorts!
Eh! 717 dollar per stykk. Etter rabatt. Over 1000 dollar til vanlig. Kjøper virkelig folk såpass dyre shortser, og hva får man egentlig for den prisen? Jeg er sjokkert.
|
|
|
#6 |
|
Søt og rar
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!For min del bunner mitt store shorts-hat i en 27 år gammel misforståelse (= at beina mine er stygge). Det er likevel veldig vanskelig for meg å tilgi shorts/bein og bare begynne med å bruke det. Har to jeg bruker på fjellet, men da setter jeg meg ikke ned.
|
|
|
#7 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Si ifra hvis det ble for smått.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg bruker heller ikke shorts, med unntak av enkelte skjørteshortser. Må jeg ha shorts, funker det faktisk best med tights og en kort kjole over. Noe så kort som et sånt løpeskjørt kunne jeg nok ikke hatt.
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Tights går jeg ikke i. Og det er fryktelig upraktisk med skjørt når man sitter på huk og luker.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Ja, det var vel stilen jeg tenkte på først og fremst. Og så ble jeg sittende fascinert og se på bildet og lure på hva de har gjort med de bena, står høyrebenet hennes VELDIG mye lenger foran venstre montro? |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg vil helst bare bruke Garden Girl-shortsen min hele tida, men jeg har en eldre variant i brun-burgunder, som ikke er så blomstrete som den de selger nå. Passformen og lengden er god til meg, og jeg elsker alle lommene. Jeg vurderer å kjøpe den med blomstrete detaljer også, men synes den er litt for dillete å bli sett med utenfor hagen...
|
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg har ikke egen hage, jeg har en parsell.
|
|
|
#18 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Jeg synes shorts er supervanskelig; de fleste er for trange i lårene og for store i livet. Jeg liker ikke lange shortser på meg selv, men vil jo helst ikke vise frem altfor mye heller. Nå har jeg kjøpt meg noen av disse - supergode, passe lange og sitter riktig både i midjen og over noe generøse lår og rumpe. Og så har de litt vintagevibe.
|
|
|
|
#19 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!De var kule, Rusle! Bestilt på nett, eller finnes de fysisk noe sted?
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Det er så vanskelig med shorts!Æsj, nå kjøpte jeg en cargoaktig sak på Stormberg som jeg allerede misliker. Men jeg MÅ ha en shorts til skogstur i helga, og jeg har ikke tid til å bestille den fine fra Boden.
|
![]() |
|
|