Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Det er så vanskelig med shorts!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-18, 08:34   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er så vanskelig med shorts!

Jeg har endt opp med enten veldig korte (og bruker de da mest hjemme, i skogen eller på stranda) eller knelange i ymse utforminger. Hvis de stopper et eller annet sted på låret så blir det bare veldig rart, syns jeg.

Gammel 23-05-18, 08:39   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har disse to fra Stormberg, og det er de eneste (relativt) korte shortsene jeg har vært komfortabel med. Veldig fin passform (til meg, som også har rumpe), og behagelig stoff. Den ene er litt sprelsk i fargen, men jeg liker den. Nå koster de visst ingenting heller.

https://www.stormberg.com/no/knaben-...product1#19994

https://www.stormberg.com/no/lygne-d...ved.html#17320

Gammel 23-05-18, 08:51   #3
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte en tynn vid shorts på Cubus. Mulig den er kort, men jeg slipper å vlege mellom trangt på lårene eller for stort i livet.

https://cubus.com/no/p/shorts/malou-shorts/7217198_F001

Gammel 23-05-18, 10:01   #4
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Cargoshorts med damesnitt er gode å ha på og har fin passform, synes jeg. Ligner litt på de fra stormberg, men mindre seileraktige i stilen.

For eksempel disse.

Disse var og kule.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-18, 17:28   #5
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Disse var og kule.

Eh! 717 dollar per stykk. Etter rabatt. Over 1000 dollar til vanlig. Kjøper virkelig folk såpass dyre shortser, og hva får man egentlig for den prisen? Jeg er sjokkert.

Selv ble jeg inspirert av denne tråden til å ta en tur innom en sportsbutikk hvor jeg fikk kjøpt meg en Bergans-shorts med strekk "alle veier". Jeg er godt fornøyd!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 10:33   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

For min del bunner mitt store shorts-hat i en 27 år gammel misforståelse (= at beina mine er stygge). Det er likevel veldig vanskelig for meg å tilgi shorts/bein og bare begynne med å bruke det. Har to jeg bruker på fjellet, men da setter jeg meg ikke ned.

Gammel 23-05-18, 10:59   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Si ifra hvis det ble for smått.

Gammel 23-05-18, 11:43   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Si ifra hvis det ble for smått.

Var litt vanskelig å se, ja.

Gammel 23-05-18, 11:15   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker heller ikke shorts, med unntak av enkelte skjørteshortser. jeg ha shorts, funker det faktisk best med tights og en kort kjole over. Noe så kort som et sånt løpeskjørt kunne jeg nok ikke hatt.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 11:28   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tights går jeg ikke i. Og det er fryktelig upraktisk med skjørt når man sitter på huk og luker.

Jeg har noen sånne golfskjørtesaker med innebygget shorts, men det er ikke alltid jeg vil kjøre den stilen, rett og slett.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 11:42   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det skal sies at jeg ikke driver med hagearbeid, da.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 12:20   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med noe sånn safarishortsaktig? Praktisk med lommer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 12:27   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men den er for kort for meg altså.

Gammel 23-05-18, 12:36   #14
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1283
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var vel stilen jeg tenkte på først og fremst. Og så ble jeg sittende fascinert og se på bildet og lure på hva de har gjort med de bena, står høyrebenet hennes VELDIG mye lenger foran venstre montro?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-18, 12:39   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Det er bare lenger frem i bildet, tror jeg.

Gammel 23-05-18, 15:45   #16
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil helst bare bruke Garden Girl-shortsen min hele tida, men jeg har en eldre variant i brun-burgunder, som ikke er så blomstrete som den de selger nå. Passformen og lengden er god til meg, og jeg elsker alle lommene. Jeg vurderer å kjøpe den med blomstrete detaljer også, men synes den er litt for dillete å bli sett med utenfor hagen...

Gigastort bilde, så legger lenker. Ny modell her.

Gammel 23-05-18, 20:58   #17
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg har ikke egen hage, jeg har en parsell. På balkongen kan jeg selvsagt gå i akkurat det jeg vil. Jeg har korte shortser som jeg bruker også, men når jeg står med rumpa i været, eller sitter dypt på huk i det som i alle praktiske henseende er en offentlig park, så føler jeg meg ikke helt vel i dem. Ikke om jeg skal klyve opp til Vettakollen heller.

Gammel 23-05-18, 23:02   #18
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes shorts er supervanskelig; de fleste er for trange i lårene og for store i livet. Jeg liker ikke lange shortser på meg selv, men vil jo helst ikke vise frem altfor mye heller. Nå har jeg kjøpt meg noen av disse - supergode, passe lange og sitter riktig både i midjen og over noe generøse lår og rumpe. Og så har de litt vintagevibe.

https://www.nautica.com/stretch-twil...f58e9a8d095ae2

Gammel 24-05-18, 14:10   #19
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var kule, Rusle! Bestilt på nett, eller finnes de fysisk noe sted?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-18, 14:12   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Æsj, nå kjøpte jeg en cargoaktig sak på Stormberg som jeg allerede misliker. Men jeg MÅ ha en shorts til skogstur i helga, og jeg har ikke tid til å bestille den fine fra Boden.

Om Rusle sin finnes i butikk er den et alternativ.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:44.