|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shetland, anyone?Ikke så gale priser fra Bergen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Shetland, anyone?Jeg fant til 3000. Sist jeg sjekket varierer vek dra uke til uke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Shetland, anyone?Man har jo litt monopol når man flyr to ganger i uken, og eneste fra et helt land. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Shetland, anyone?Vurderte å dra med en venninne til den strikkefestivalen, men da kom det ikke under 5000 pr person. Hiawata og Høvdingen er veldig lunkne til Shetland generelt.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Shetland, anyone?Hehe. Nei kanskje ikke. Vi har måtte garantere oss en uke i sol i år. Mamma hadde elsket strikkefestivalen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Shetland, anyone?Kanskje til en annen sommer, men man kan kanskje ha Skottland som hovedreisemål og fly til og fra ser, og så ferje for noen dage på Shetland?
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Shetland, anyone?
Ferga tar 12 timer og koster minst like mye som å fly, så det er ikke et rimeligere alternativ. Men det gir jo en litt mer variert, ferie, det gjør det.
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Shetland, anyone?Jeg vet jo det på en måte, men i hodet mitt så ble "samme land" til "like ved".
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Shetland, anyone?
|
![]() |
|
|