|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Hvilken/hvilke typ(e) bil(er) har du/dere? | |||
| 1 bensindrevet |
|
60 | 33,90% |
| 2 eller flere bensin |
|
6 | 3,39% |
| 1 diesel |
|
90 | 50,85% |
| 2 eller flere diesel |
|
24 | 13,56% |
| 1 elektrisk |
|
38 | 21,47% |
| 2 eller flere elektriske |
|
3 | 1,69% |
| 1 hybrid |
|
11 | 6,21% |
| 2 eller flere hybrid |
|
0 | 0% |
| Annen type |
|
0 | 0% |
| Har ikke bil |
|
7 | 3,95% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type bil har du/dere?En 17 år gammel liten bensinbil som mannen fikk av sin mor. Jeg og jentene hater den, og drømmer om elbil. Vi får se etter neste EU kontroll.
|
|
|
|
#2 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hvilken type bil har du/dere?
Me hadde sett oss ut ein bil, som tilfeldigvis var dieselbil. Men hadde ikkje kjøpt dieselbil i dag, 10 år seinare.
|
|
|
#3 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Jeg har en dieselbil. Ford S-Max 7-seter.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken type bil har du/dere?En bensin og en diesel. Bensinbilen er fjortis med alt det medfører, og blir forhåpentligvis byttet ut med ladbar hybrid i løpet av våren.
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har 1 stykk dieselbil. Kjøpt inn i 2010 da dieselbil var "det man skulle kjøpe".
|
|
|
|
#7 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Dieselbil fra ca 2010, splitter ny elbil. Elbilen kjøres absolutt mest til hverdags, mens den andre er større og blir foretrukket på ferie og når vi har behov for mye bagasje.
|
|
|
#8 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Jeg kjører dieselbil. Det er firmabil, og det er problematisk på så mange måter, men ikke bare bare å endre av fler årsaker.
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har en dieselbil (2012 mod.). Kvittet oss akkurat med en hybrid. Grunnen til at vi beholdt dieselbilen er fordi den er gjeldfri og fordi jeg elsker den. Vi bor i byen da og bruker bilen lite. Max. en gang eller to i uka. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har en bensindrevet bil nordpå, den brukes ikke fryktelig mye for å si det sånn. I tillegg har vi en dieselbil østpå, der vi bor. Den brukes ikke fryktelig mye den heller. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har 1 bensinbil og en dieselbil. Vurderer å bytte ut den ene i en elektrisk bil nå når den nye bomringen i Stavangerdistriktet kommer, slik at vi slipper å bli ruinerte.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken type bil har du/dere?2 biler. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har en elbil (tesla) og en liten dieselbil (golf).
|
|
|
#15 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har en el-bil (Tesla) som hovedbil, og en liten dieselbil (Peugeot) som jeg bruker til og fra jobb.
|
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har en dieseldrevet bil. Vi kjører heldigvis nesten aldri innenfor Ring 3 med den, og kjører ikke til og fra jobb. Kun barnas aktiviteter når vi må (ikke hver dag) og til hytta. Det er ikke så lett å få annet enn diesel i den størrelsen, dessverre.
|
|
|
#17 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Jeg har en eldgammel bensinbil, jeg er den eneste som har førerkort foreløpig, og barna er på vei ut av redet, så jeg klarer meg med den bilen jeg har |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvilken type bil har du/dere?En liten bensinbil.
|
|
|
|
#20 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Hvilken type bil har du/dere?Vi har 2 dieselbiler. En familiebil og en liten bil. Den lille blir byttet ut til fordel for bensin hybrid bil med god plass. Vi debatterer å bytte inn den andre også i en mindre hybrid bil. Litt usikker etter å ha testet den igår. Ikke plass til 2 bandy bagger og batteriet varte veldig kort. Dvs fra 100 til 40% på 8 km. Riktignok er det veldig kaldt nå
|
|
![]() |
|
|