|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Den tok jeg når jeg bodde der borte (tok hovedfaget mitt i London), og jeg trodde oppriktig talt jeg skulle dø hele veien.
|
|
|
#22 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?
Min utheving.
|
|
|
|
#23 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Faarup har vært kåret til beste park av danskene selv. Veldig bra park, hyggelig å gå der også om man ikke er "kjørende". |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Godt tips Charlie!
|
|
|
#26 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Det er mer enn velkomment å få del i reiseplanen med tips og triks når den tid kommer, Tallulah. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Tropical Island ved Berlin er jo passe kitchy og nokså gøy. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#29 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Bon-Bon-land i Næstvedt er bra! Flere heftige rides og deilig park med masse plass. Og hvem har vel ikke drømt om å kjøre hundeprutten og Mågeklatten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Ja, skal vi innom Berlin står det helt klart på lista.
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Høh, ser ut som gutta syns det holder å reise til Danmark.
|
|
|
#32 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Fyn er jo bare best!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#34 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Vi var i Europapark for to år siden. Fantastisk park! Ellers er jo Djurs helt knall, Fårup not so much.
|
|
|
#35 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Tropical Island i Berlin var ganske så bra. Dog syntes jeg det var altfor kaldt der inne, både i vann og på land, var liksom ikke helt tropisk temperatur.
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Sorry ass, Djurs kan være så knall de bare vil, jeg reiser ikke til en park som syns det er greit å fremstille afrikanere slik de gjør.
|
|
|
#37 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Prater i Wien er jo en klassiker, men aner ikke hvor mye de har oppdatert. Det er uansett en vakker park.
|
|
|
#38 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Egeskov! 💕 |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Ja, jeg tenkte at om vi var så nær Tyskland kunne vi stappe inn litt annet land også.
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Fornøyelsesparkturné i Europa?Akvariet i Hirtshals er er sted jeg har tilbragt noen timer gitt. Mange skoleturer som barn og siste årene har ungene valgt det framfor både fårup og legoland. |
|
|
|
![]() |
|
|