Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Rød regnkåpe/frakk og sydvest

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 23:16   #1
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Rød regnkåpe/frakk og sydvest

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Ah, denne tråden hadde jeg glemt.
Det ble en regnkåpe fra Noa Noa; rød med hvite prikker.

Heldiggrisen. Den lette jeg lenge etter, var utsolgt overalt i 2007 iallefall. De hadde den i sort også, med hvite prikker. Nydelig!

Marimekko-regnfrakken stod jeg og nesten kjøpte i København, men da hadde jeg allerede Blæsten min og det ville vært teit å kjøpe enda en.
Jeg er tross alt ikke regnfrakk-fet****st. (gidder ikke skrive hele ordet, da kommer bare tråden opp på google)

Forøvrig fresk tråd.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-09, 22:02   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nada, her.

Ah, denne tråden hadde jeg glemt.
Det ble en regnkåpe fra Noa Noa; rød med hvite prikker.

Åh!

Gammel 31-07-07, 17:27   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av latexanita, her.

hei,jeg har masser med regnkåper og kanske en til deg ka e din størrelse?du kan se mina bilder her (link slettet av moderator)

Selger du mye av dette?

Sist redigert av Adrienne : 09-08-07 kl 09:19.
Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 18:50   #4
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Søren og, får ikke lagt ut bilder av de fine regnfrakkene på hjemmesiden som er nevnt her...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 19:17   #5
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av latexanita, her.

hei,jeg har masser med regnkåper og kanske en til deg ka e din størrelse?du kan se mina bilder her (link slettet av moderator)

Dette er ikke seriøst sant? :naiv:

Sist redigert av Adrienne : 09-08-07 kl 09:21. Årsak: Fjernet link
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 00:50   #6
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Nei det håper jeg virkelig ikke. Etter å ha tittet og ledd meg gjennom bildene på nettsiden så fant jeg ut at dette må være av en mann. Må innrømme at ansiktsbildene skremte meg så voldsomt at jeg tror jeg kommer til å ha mareritt i natt :noia: :svett:

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 08:54   #7
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Schnuppa, her.

Nei det håper jeg virkelig ikke. Etter å ha tittet og ledd meg gjennom bildene på nettsiden så fant jeg ut at dette må være av en mann. Må innrømme at ansiktsbildene skremte meg så voldsomt at jeg tror jeg kommer til å ha mareritt i natt :noia: :svett:

Gammel 01-08-07, 08:54   #8
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selvsagt kan det være seriøst. Der finnes mange forskjellige intresser blandt folk og noen deler mer enn andre.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:04   #9
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Selvsagt kan det være seriøst. Der finnes mange forskjellige intresser blandt folk og noen deler mer enn andre.

Det er nok seriøst ja. H*n surfet nok rundt på nett med tema "regnfrakk" og er garantert fetisjist.

Gammel 01-08-07, 21:06   #10
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Det er nok seriøst ja. H*n surfet nok rundt på nett med tema "regnfrakk" og er garantert fetisjist.

Men det er nok ikke helt passende sammen med barnevogn. Ifølge mitt hode. Tenker litt "kvadraturen" området i Oslo når jeg ser bildene.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-07, 21:14   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Standard

Men det er nok ikke helt passende sammen med barnevogn. Ifølge mitt hode. Tenker litt "kvadraturen" området i Oslo når jeg ser bildene.

Regnfrakk og latexfetisjisme kombinert med barnevogn syns heller ikke jeg passer sammen.

Leste om et regnfrakkfetisj-par i Oslo (boka "Oslos Underliv") som hadde et helt rom fullt av regnfrakker.
De hadde en sønn på rundt 8 år, og hadde fått noen spørsmål fra både han, hans venner og andre besøkende - vedrørende rommet med det rare i....

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.