Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Mere bh-snakk: Din første bh

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-07, 23:37   #21
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mere bh-snakk: Din første bh

Min første BH var vel egentlig en topp. Den var turkis med rosa strikk og med matchende truse...Fikk den av tanta mi i julegave da jeg var 14. Trengte den definitivt ikke, men brukte den endel.

Min førte BH som jeg la litt energi i å kjøpe (var litt av typen som lånte søstra mi sine før den tid - men brukte sjelden bh) var hvit med små roser på. KJøpt på det som da het Adelsten. Det var 2.året på vgs.

Gammel 08-07-07, 00:20   #22
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Mine første bher-fikk jeg da jeg skulle til USA. Husker ikke farge eller str. det ble vel litt forskjellige. Fikk også en topp uten støtte. Mener den var blomstrete. Dette var i 1990...

Gammel 08-07-07, 00:48   #23
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

den var grønn og i 75B.....KNALLGRØNN akkurat som denne smileyen

Gammel 08-07-07, 00:54   #24
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg husker det godt. Hudfarget, uten boyler eller staesj, i en rund plastboks. One-size-fits-all.

.

Sånn var min første også.

Rundt 1987/1988 oppdaget jeg Wonderbra. Størrelse 80A, den passet også. Jeg så ut som jeg hadde mye større pupper enn jeg hadde.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 09:53   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Sånn var min første også.

Rundt 1987/1988 oppdaget jeg Wonderbra. Størrelse 80A, den passet også. Jeg så ut som jeg hadde mye større pupper enn jeg hadde.

Wonderbra ja! - Vi gjorde narr av de jentene som brukte det - for puppene sto rett opp når de lå. (f.eks i gymmen) - Jeg hadde et par selv også, men følte at puppene mine ble løftet opp til under haka sånn ca...

Gammel 08-07-07, 10:20   #26
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:slettet:

Sist redigert av Pepper Lemon : 23-07-07 kl 15:09.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 11:19   #27
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De kjøpte mamma, jeg var 12 år. En hvit bomull med broderte blomster som var i 34_35, og en grønn med blonder i str 70A...Den grønne turte jeg ikke bruke

Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 12:49   #28
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Mere bh-snakk: Din første bh

Oj, ja det husker jeg.
Jeg tok med meg min beste venn (en gutt faktisk) og kjøpte et par helt "plaine", hvite bh'er i strl. 70A, kanskje på h&m el. Jeg var vel 12 år tror jeg.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 17:57   #29
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Re: Sv: Mere bh-snakk: Din første bh

Jeg husker å ha brukt en del topper fra 11-12 års alderen. Den første toppen husker jeg ikke helt, fikk det av mamma, og jeg trengte de. Husker at det var litt pinlig, siden jeg var en av de første i klassen som startet å bruke det.
Min første bh var en hvit sports-bh med feste forann, hadde den i en evighet.Jeg var vel 12 når jeg kjøpte den, da måtte jeg ha bedre støtte enn de slappe bomullstoppene.

Gammel 08-07-07, 19:50   #30
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husker ikke min første BH. Det burde jeg jo husket siden jeg husker alt mulig annet unyttig tull. Jeg gikk ofte uten BH frem til jeg ble gravid som 25-åring.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 20:03   #31
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Den var hvit med blonder og hadde str.70 A. Kan ikke helt huske hvor gammel jeg var da.
Brukte den riktig nok ikke så veldig mye.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 21:16   #32
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Mener det var rett før vi begynte i 8. klasse. Den var vel mest sannsynlig fra H&M, svart og i str 70A kan jeg tenke meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:16.