Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Føtter?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-07, 20:08   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg har et veldig godt forhold til mine egne føtter. De er pene, slanke og myke, med lange pene tær.
Mannens føtter er helt greie, og jeg kan godt gi fotmassasje om de er rene. Sønnene mine sine føtter kan jeg susse og nusse på når som helst.

Klumpete føtter med hard hud og tykke, gule negler er vel noe av det ekleste som finnes. Eller hva med disse?

Nei, fy f***!! Nå ble jeg rent uvel....

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:11   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.702
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

ARKEN!!!! - enn å gjøre noe slikt! huffa meg så schtøggt!

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:17   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.075
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Det bildet til Arken satte jo litt perspektiv på denne tråden.

Jeg hadde helt noia for føtter da jeg var i tenårene. Det har heldigvis gått over, nå synes jeg at jeg har innmari pene føtter. Ikke synes jeg det er ekkelt med andre sine føtter lenger heller. Vet ikke helt hva som gjorde at den noiaen gikk over.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-07-07, 20:54   #24
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Føtter?

Jeg synes at føtter er det minst tiltalende ved menneskekroppen.
'Jeg tror faktisk det er grunnen til min dille på fine sko og kule sokker: Føttene er så stygge i seg selv at de må pyntes opp!

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 08:37   #25
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.557
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Føtter?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

ARKEN!!!! - enn å gjøre noe slikt! huffa meg så schtøggt!

Beklager, Bauche.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 09:23   #26
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Fy skamme deg Arken! :veiver med kjevla.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 10:49   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Men mine da?
De er nå iallefall litt bedre..

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-07, 11:31   #28
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men mine da?
De er nå iallefall litt bedre..

Jeg kan godt se på dem, men jeg vil ikke ta på dem.
.

Ingen føtter er fine.

Jeg fikk forresten skryt i går jeg også, for at neglene mine var så flotte.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:01   #29
smbr
Fullverdig medlem
 
smbr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 97
smbr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Føtter?

Digger ikke akkurat føtter, men har ikke noen problemer med de heller - så sant de ser "vanlige" ut og ikke som tidligere viste bilde. :urk:

Men jeg vet selv at jeg har veldig rare tær/tånegler, og det irriterer meg litt... Vil ha pene tær.

smbr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:35   #30
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.106
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Når kommer fotgalleriet?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 17:47   #31
konemor
Erfaren
 
konemor sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 861
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Sv: Føtter?

Har ikke noe videre problem med føtter og tær, men ser jeg noen tørre og sprukne hæler så får jeg lyst til å komme med peppermynte kremen til Iset .

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 10:31   #32
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Føtter?

Har vel ingen fobier når det gjelder føtter.

Men ingenting er vel styggere enn ett par motbydelige føtter, med tørr sprukken hud, og stygge ustelte negler i ett par lekre åpne sandaler.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 10:36   #33
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.026
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Føtter?

Jeg synes føtter er ekle. Det minst ille er velstelte føtter som tydelig er blitt smurt, med velstelte, jevnt klippede negler. Trenger ikke være lakket, men neglene må se pene ut (ikke tjukke, gule klør :grøss: ). Sånne føtter kan jeg se på uten å bli kvalm - alt annet synes jeg er skikkelig fælt. Bortsett fra ungene mine sine føtter, selvsagt, og babyføtter.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:38   #34
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Føtter?

Denne tråden hadde jeg helt glemt. Må le av Bauchè sin linse/tåhistorie.

Jeg skal til fotpleier for aller første gang i kveld, og jeg gruer meg faktisk - mye mer enn jeg gjør når jeg skal til gynekolog. Jeg må være sprø, men sant er det uansett.

Jeg kan fremdeles ikke skjønne hvordan noen orker å jobbe med andres føtter.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 15:54   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.466
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Føtter?

Føtter er ikke så fint. Spesielt ikke manneføtter. Menn i flipflopper er det ekleste som finnes. Føtter skal være rimelig velstelte for at de skal være ok, altså. Glitterbarnets føtter er derimot superfine. De er bedre enn andre barns føtter.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no