|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Jeg har lest for begge mine fra tidlig spedbarnsalder av. Helt i førsten har det gått i bøker som "Tassen", osv. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Poden skal bare lese selv, så her går det for det meste i tegneserier, Ole Brumm, Tom & Jerry og slikt.
|
|
|
#3 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Da poden vår var på den alderen, var han veldig glad i rim-og-rytme-bøker; Inger Hagerups Så Rart ble forlangt lest flere ganger på sengen hver kveld den sommeren han var halvannet, og vi leste også Hvem skal trøste Knøttet mange, mange ganger. Og André Bjerkes Moro-vers var en annen slager. I tillegg til Når to-bøkene og Ludde- og Thomas-bøkene. Putte i Blåbærskogen var også fin, og Pers nye klær (jeg liker så godt bildene til Elsa Beskow).
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Min miste er 1,5 år. Ludde bøkene er no blitt super spennande,spes Ludde og den rampete bamsen. |
|
|
|
#6 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Nå er jo Lillemor 4 hun da, så hun er litt større, men vi har lest bøker for henne alltid og det er noe hun er veldig glad i. Rundt 2 års alderen gikk det mye i Emma-bøkene, Ludde, Teddy og Annie og 2 bøker fra serien Pelle Pelsdyrs små historier som jeg kjøpte på salg: Bare regn og Bare sove litt. Hun elsker disse to små bøkene fortsatt og vi leser de til stadighet.
|
|
|
#7 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Snuppa har alltid likt å bli lest for |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Poden (2) liker bøker, men han bare blar og blar og vil ikke høre historien som står i dem. :tulling:
|
|
|
#9 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?Lillemann her i huset er veldig glad i Emma- og Thomasbøkene nå og Tassen er storfavoritt. Det er snart på tide å introdusere ham for Ludde også tenker jeg. De bøkene har de andre to ledd seg fillete av.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Hva leser dere for (de minste) barna?abonnere paa traaden-innlegg fra meg.
|
![]() |
|
|