|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Festlig artikkel, særlig denne humret jeg godt av:
Jeg synes det er flaut å kjøpe kondomer og usunn mat.
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Nei jeg synes ikke det er noe som er flaut å kjøpe noe som helst i grunn. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Angrepiller er jobb for venninnene mine. Det tør jeg rett og slett ikke kjøpe. Huff.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det var flaut å kjøpe "string" bind da jeg var høygravid, og gutten i kassen var knappe 18 år.
Sist redigert av amo : 30-06-07 kl 19:42. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det er flaut å kjøpe pocketbøker til min mor - hun skal ha sånne hjernedøde fortellinger med "hun møtte den store kjærligheten-han hardt skadd i hesteulykke på ranchen sin - sammen vinner de over smerter og vanskeligheter og rir inn i solnedgangen når han endelig kommer seg på gampen sin igjen" |
|
|
|
#9 |
|
Borte
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg blir av og til flau når jeg kjøper håpløse romantiske komedier som jeg er så glad i. Og jeg ville blitt flau over å kjøpe den cd'en og mye annen musikk også, selv om jeg ikke helt kan se for meg hvorfor jeg skulle kjøpt det.
|
|
|
#10 |
|
Ustabil
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg er et enkelt menneske. Jeg tenker som så at så lenge varen finnes for salg så er det ikke noe spesielt rart at noen kjøper den. I såfall må det jo være like rart at noen selger den. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Musikk, filmer og bøker i alle slags sjangre er helt greit å kjøpe. Jeg hadde kjøpt både Sputnik og Absolute fjortishits uten å rødme.
|
|
|
|
#12 |
|
Borte
|
Ja, men det er det jo. Det er mange ting det er rart at blir solgt. Syns jeg da. Sånne fluffy toalettsetetrekk for eksempel og terninger til å ha i bilvinduet. Og haugevis av andre unyttige og rare ting.
|
|
|
#13 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Eg har diller på spesielt gotteri frå tid til anna. Nett no er det Skolekritt. Dei selges kun på Mega her, og det _er_ flaut å stadig handle Skolekritt så ofte at kassadama bemerkar "du likar desse, du"
|
|
|
#14 |
|
Ustabil
|
Joda, men ville det vært flaut å jobbe i en butikk som selger sånne ting? Det er da ikke mer flaut å kjøpe enn å selge. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Borte
|
Jeg kunne ikke jobbet i et kondomeri for eksempel. Jeg hadde blitt flau av å skulle ha detaljkunnskap om alt fra bruk av dildo og analkuler til falske sykepleieruniformer.
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Ja. Jeg hadde definitivt syntes det var flaut å kjøpe en wunderbaum. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg kan synes det er ubehagelig noen ganger når nabodamen (som jeg vet sladrer om alt) står bak meg i køen og vurderer alt jeg har på rullebrettet på kassen. Da blir jeg sånn at jeg tenker over om jeg har noe som kan oppfattes som et eller annet. Ikke flaut egentlig, men mer sånn at jeg tenker over hva hun kan få ut av denne handleturen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Har aldri tenkt over at jeg skulle blitt flau over noe jeg har kjøpt eller kjøper ...
|
|
|
#19 |
|
-
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Litt flaut var det vel en morgen en kollega så meg kjøpe cola og paracet i Mix-kiosken på vei til jobb. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard