|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DBake julekaker, lage julegaver selv, lage julekort, sende julekort...
|
|
|
#22 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-D
Vi fikk heller ikke støpt lys (som om jeg noensinne har hatt planer om det
|
|
|
#23 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DJeg har lakket neglene da, så nå er de julerøde og fine.
|
|
|
#24 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DDere har for lange lister. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-D
Oppskrift?
|
|
|
#27 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DJag har planer om å pynte treet i dag.
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DJeg må vente til utpå julaften med å svar på dette. Det er enda GOOOOOD tid igjen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
One of These Days
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DRydde klesskapet, vaske vinduer, rydde kjøkkenskap, rydde i garn- og strikkekurvene mine, bake fire sorter julekaker til, handle inn alle julegavene før desember, se alle julefilmene med ungene, slappe av i desember, strikke en kofte, strikke fire par votter... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DVi spiste opp havrekjeksene og skulle bake en porsjon til, men vi ombestemte oss.
|
|
|
#32 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DNå sitter jeg med bena høyt og binger Snøfall mens poden pakker inn julegaver.
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DJeg sier som de andre, det er da umulig å vite hva jeg ikke rekker, når det fortsatt er et hav av tid til jul! Men jeg mistenker at et par kakesorter ligger tynt an. Og så tror jeg ikke akkurat vi kommer til å vaske så voldsomt nøye. Bra blir det okke som.
|
|
|
#34 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DJeg har nesten ikke bakt. Vanligvis har jeg mange slag. I år har jeg bare pepperkaker, men der har jeg klart å organisere pynting så det er jo noe. Jentene lager havretopper nå og om jeg får tid skal jeg bake kokosmakroner. For første gang i mitt liv har jeg kjøpt julekaker. Kransekakestenger fra godt brød. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DKaker lager jeg aldri. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DPepperkakehuset utgikk med høye kneløft i år pga. senebetennelse i albuen, som ble definitivt verre av å kjevle. Ellers baker vi minimalt med småkaker, for de blir uansett ikke spist, men vi har hjertekjeks med bringebær, pepperkaker, risboller og rocky road, i det minste. Alt av gaver er ferdig (minus et par som må pakkes inn), huset er tålelig hverdagsrent, men ingenting av pynt er funnet fram.
|
|
|
#37 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DAner ikke, har mistet all kontroll. Bør vel tine ribba snart. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Trøtt
|
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DIngenting.
|
|
|
#39 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Juletråd 2016 - alt det du IKKE rakk ... :-DJeg reiser bort i morgen tidlig og pakker nå, det er derfor jeg innser allerede nå hva jeg ikke rekker. |
|
|
|
![]() |
|
|