|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barna til jul?Eldste får ny telefon (skjermen hans knuste i mai og han har ikke klaget eller mast, synes det er imponerende!). Valget står mellom å kjøpe ny iPhone SE eller å finne en brukt 6er. Vi får se. Han ønsker seg også leirbålskappe og speiderskjorte. Jeg grubler i tillegg på sekk, men vet at han kommer til å vokse mye enda og vil ikke legge for mye i det.
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Gutten sparer til PC og får tilskudd til det. Storesøster får necomimi ører, bøker og en ny kigurumi. Lillesøster skal få fin turndrakt og sånn turnshorts med navnet hennes i krystaller over rumpa. Og kanskje noe lego friends. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva får barna til jul?Eldste: Bidrag til lappen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna til jul?Yngste får Marcus og Martinus billetter til en konsert i Stavanger i mars. Også blir det nok noen myke pakker også. Noen nye bukser osv trenger hun så da.
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva får barna til jul?De to eldste (15 og 17) ønsker seg penger på sparekontoen. Yngste (8) ønsker seg 'alt', men får nok en god tursekk. Funderer på kompaktkamera også, det blir muligens til bursdagen rett etter jul.
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barna til jul?Vurderer sparkesykkel med lufthjul til eldste. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
koko
|
Sv: Hva får barna til jul?Fra hverandre får de hver sin Pikachu-bamse, og så ligger det an til at det blir ps4 på deling. Det er vel like mye gave til far tror jeg.
|
|
|
#10 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hva får barna til jul?I år blir det Friends-lego på begge. Minste er litt liten, men tipper hun får god hjelp fra storesøster til å bygge.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva får barna til jul?Vet ikke enda, men vurderer slalåmutstyr siden de likte det så godt i fjor.
05 og 08 Sist redigert av millact : 25-10-16 kl 11:42. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva får barna til jul?Vet ikke enda. Hun har bursdag om en måneds tid også. Hun ønsker seg Apple Watch, så mulig hun får det. Hun ønsker seg også rideutstyr. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva får barna til jul?I år vet vi ikke.
|
|
|
|
#17 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva får barna til jul?Eldstemann har allerede fått store deler av julegaven, siden han fikk ny PC til bursdag i august og den var så dyr at vi sa at det måtte bli julegave også. Han skal nok få en del småting i tillegg. Lillesøster får en del emojiting kjøpt på ebay, blant annet poop-tøfler som hun har ønsket seg lenge, samt at hun får skiløpsdress og nye skøyteski.
|
|
|
#18 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hva får barna til jul?Si det. Ungene mine ønsker seg sjelden noe.
|
|
|
#20 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva får barna til jul?De to eldste ønsker seg vel omtrent bare Lego, så med mindre jeg får en god idé, så blir det vel et Legosett hver. Lillebror får muligens ny seng - de store har fått til treårsdagen, hans er et halvt år unna, men jeg er så lei av at han ligger på tvers mellom oss, så bedre med voksenseng inne hos han. Det blir nok leker likevel.
|
|
![]() |
|
|