|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Står det på førerkortet at jeg må bruke briller?
Det står på NAF sine sider at dersom det er noe i førerkortet ditt som krever legeattest, så må du ha den med når du skal få utstedt internasjonalt førerkort.
![]() |
#22 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Står det på førerkortet at jeg må bruke briller?Å, dette var nytt for meg, da var det ikke forgjeves å ha stått opp idag heller, jeg har nemlig 01 nederst på førerkortet, så jeg nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Hertuginne
|
Jeg har jo ikke kvittering på det sånn superlett tilgjengelig, det er ni år siden og så lenge sparer jeg faktisk ikke på papirer.
![]() |
#24 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da burde du sikkert fått tak i en legeerklæring på at du er operert, og tatt turen og fått deg et nytt førerkort.
![]() |
#26 |
heimføing
|
![]() Sv: Står det på førerkortet at jeg må bruke briller?Google ga meg svar: Skurtresker, dumper(!), hogstmaskiner og gravemaskin på hjul. Lov å kjøre. Noen av dem krever madkinførerbevis for å brukes. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|