|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Sv: BrødboksenNå har de begynt å levere til Trondheim også. Jeg har vært skuffet over produktene fra morgenlevering.no: kjipt brød, som til og med var halvtint ene gangen. Jeg har sett flere skryte av Brødboksen, så nå tester jeg dem til frokost i morgen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BrødboksenNeeeei! Vi har benyttet oss av dette flere ganger i uken, og vært sååå fornøyde!
|
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Brødboksen
Nei, det var jo en god grunn til at vi byttet... Men vet at Morgenlevering leverer det brødet vi har kjøpt hos Brødboksen.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: BrødboksenDette var utrolig kjipt. Men det var jo nesten for godt til å kunne vare. Ferske bakevarer og nydelige "hjemmelagde" middager man kunne bestille innen midnatt og får levert noen timer senere. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
villende
|
Det er virkelig ikke det samme, altså. Jeg kommer til å savne syltetøyet. Og juicen. Og sconesene. Og croissantene. Og de skikkelig gode hurtigmiddagene til de dagene vi har veldig dårlig tid. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: BrødboksenDet varier jo fra landsdel til landsdel hvem som er underlevrandørene.
|
|
|
#13 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Ja, det leveres vel med aftenposten bud? I hvert fall her, etter hva jeg har skjønt. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Ikke alle bor på østlandet, men ja.
|
|
|
#15 |
|
Fersk fisk
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
![]() |
Morgenlevering er et Schibsted-selskap, så de har samme distribusjon som Aftenposten, Bergens Tidende, Adresseavisen, Fædrelandsvennen og Aftenbladet i Stavanger.
|
|
|
#16 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, avisombæring er jo en åpenbart fremtidsrettet modell.
|
|
|
#17 |
|
Peppy!
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pauset
|
Det har jeg tenkt og. At dette kan umulig være lønnsomt for dem, og hvordan lønner de da sine ansatte? |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Pauset
|
Sv: BrødboksenKolonial har store leveringsproblemer. Jeg har mer eller mindre gitt de opp. Enten kommer de altfor for sent (og kompenserer med kr 19 |
|
|
|
![]() |
|
|