|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
can-jur
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?
Blir ikke noe mer penger av det, men en triveligere arbeidsdag for meg og selvfølgelig bedre trivsel for kua.
|
|
|
|
#23 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg ville nok fortsatt i jobben min - jeg trives godt i den. Ser for meg at jeg heller hadde brukt pengene på å trappe ned stillingsprosent før jeg blir 67. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Jeg også. Jo og kanskje kjøpt en leilighet for utleie, som ungene kunne bruke etter hvert.
|
|
|
#25 |
|
Trøtt
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Har du vunnet noe, Mex?
2006 - 2012 - 2012 Sist redigert av Palmen : 07-03-16 kl 19:35. Årsak: E |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Fortsatt i jobben min. Det er ikke noe alternativ å ikke jobbe og vi har nettopp startet noe for oss selv. Det er spennende og ikke noe jeg hadde gitt slipp på uavhengig av om jeg vant litt eller mye penger.
|
|
|
#27 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg ville fortsatt å jobbe, men ville ha pusset opp en god del i huset her vi bor nå. Når ungene blir store og har flyttet ut ville jeg kjøpt en flott leilighet i Oslo.
|
|
|
#28 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg ville pusset opp i huset, evnt kjøpt noe litt større og nyere i samme skolekrets. Samt betalt på lån. I min stilling er det lite hensiktsmessig å redusere.
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg hadde investert i oppgraderinger av huset iallefall. Vi holder på å innrede kjelleren selv, men det tar tid. Og jeg kunne tenkt meg et ekstra bad og oppgradere badet vi har. Kunne også tenkt meg en stor garasje med leilighet på toppen, fordi jeg har et barn som kan ha behov for en myk overgang når det gjelder å flytte hjemmefra og da kunne vi leid ut før den tid kommer. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Nja, det kan hende jeg hadde funnet på noe annet å gjøre,men hva aner jeg ikke, men det hadde vært uaktuelt å ikke jobbe. Samtidig så er det jo greit i den jobben jeg har for der har jeg lange ferier. Kanskje jeg hadde vurdert å kjøpe meg leilighet eller hus.
|
|
|
|
#32 |
|
Tidsklemma
|
Haha.. I wish
|
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg hadde absolutt fortsatt i jobben, jeg gjorde valget som gav en jobb med mer mening allerede for noen år siden heldigvis. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Jeg har ikke noen jobb akkurat nå, men jeg hadde definitivt jobbet med noe. Ledigang er roten til alt vondt i mitt liv.
|
|
|
#35 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Spørs jo hvor mye det ble i potten da.
|
|
|
|
#36 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg hadde satt bort ferdigstilling av huset mitt og fått dem til å sette opp et råflott drivhus. Dernest ville jeg nok betalt ned huslånet. :kjedelig:
|
|
|
#37 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Drømmen er er hus på den franske riviera - et rolig sted, men da trengs en stor premie.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-03-16 kl 01:00. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva ville du gjort, hvis du vant litt penger?Jeg hadde kanskje jobbet mindre stillingsprosent og evt tatt et friår for å studere noe gøy. Og så hadde jeg leid inn folk til å mure mur og plante hekk rundt eiendommen vår. Ellers hadde jeg nok svidd av store summer på det jeg i dag bruker mest penger på: reising. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tidsklemma
|
Det er akkurat det. Man trenger penger for å ha noe å leve av.
|
|
![]() |
|
|