|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Nå skulle jeg bare svare at jeg i dag, og for tiden, er dypt takknemlig for at jeg har fått meg en jobb som jeg etterhvert faktisk begynner å trives med!
![]() |
#22 |
Leser
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?For at mannen min kom hjem i dag. For at ei venninne av meg postet bilde av si ukes gamle gutt på FB. At yngste ikke ser så darlington jeg fryktet.
![]() |
#23 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?
![]() |
#24 |
© All rights reserved
|
Dårlig, kanskje? På iPhonsk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At barna våre har det så bra nå, at mannen har fått nye, spennende utfordringer, at lagene mine vant kampene sine i natt og at jeg faktisk kan bevege meg i dag |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for så mye for dagen som gikk i går. Jeg kunne nemlig forandre statusen fra singel til i et forhold.
![]() |
#27 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At eg har søstre, bror og mor som er gode støtter i livet mitt, og at eg har venner av høgste kvalitet
![]() |
#28 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?At jeg har en snill svigerfar som tilbyr seg å kjøre meg til byen når det er glatt og vått i bakken mot bussen. Og at bakken til bussen var den største bekymringen jeg hadde i går kveld.
![]() |
#29 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Gratulerer, så hyggelig!
![]() |
#30 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemmelig for snill pappa, som blant annet tok med seg bilen min og satte den inn i garasjen på jobb, så den kunne tørke opp.
![]() |
![]() |
#32 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg har delt seng med minstetrollet mitt inatt, hun er 8,5, og verdens snilleste lille sjel. Vi har kost oss med frokost, og nå er det iPad og sløving sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Mar 2008
Akkurat samme har jeg gjort bare at han er 7.5. Søsteren er på overnatting, han ville også det.
![]() |
#34 |
guru advisor
|
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig for at mamma har klart seg bra gjennom et nylig hjerneslag, og at vi får mere tid sammen. Og veldig mye mer, men dette med mamma kom brått og uventet og har satt i gang mange tanker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?I dag er jeg takknemlig for at vi skal ha venner på middags-besøk i kveld, at eldste på 14 år har hatt en flott tur til Hovden med ungdomskolen, at jeg kun er halvdårlig og ikke ligger rett ut med influensa som så mange andre
![]() |
#36 |
Fluctuat nec mergitur
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er takknemlig hver eneste dag for at vi ikke har det sånn som folk i Syria. Jeg ser på gutten min og prøver å forestille meg en verden der det å sette ham ut på Middelhavet i en åpen båt synes å være det beste tilgjengelige alternativet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Er takknemlig for frihelg og sløving i heimen, og middag og filmdate med fine ungdommer i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er du takknemlig for i dag?Jeg er veldig takknemlig for at gutten min fortsatt har så god kontakt med barnehagekompisen som han |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Hvor: Viken
![]() |
|
|