|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?Vi har ikke juleströmper. Den som finner mandelen, faar selvsagt marsipangris. Noe annet skulle tatt seg ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?I julestrømpen pleier ungene her å få en gave som aktiviserer dem en stund, f.eks lego, puslespill, tegnesaker, DVD e.l og litt godteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?Massevis av godteri. Så nå har vi godterifaste fram til julaften.
![]() |
#24 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?Vi blir invitert til venner på julegrøt hver lillejulaften. Premien for å få mandelen i grøten er marsipangris. Ikke så mye til hjelp, jeg. Jeg orker ikke begynne med gaver i strømpene eller for mandelen. Det blir bare enda en pengesluk, mer søppel og masse forventninger av det.
![]() |
#25 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?I strømpen har vi sukker, som mandelpremie har vi sukker. :hjelpsom:
![]() |
#26 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?Julehefte, mandariner, eple, banan (de bruker strømpen som frokost har jeg erfart), noe snop og litt potetgull. Vi putter også oppi en liten morgengave. En fin tradisjon jeg ønsker å ta videre. Alle barn får en pakke om morgenen, en liten leke eller noe som holder interessen en stund.
![]() |
#27 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?I strømpen er det julehefter. Jeg regner med at det blir det norske Donald Duckheftet og kanskje Flåklypa, definitivt det beste juleheftet. Og så snop. Mine tåler sukker og får spise snop før frokost to dager i året, julaften og påskeaften, da må det være greit synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?Jonas er ikke glad i sukkergodis, så han får en pose med popcorn, kurver med jordbær og blåbær i julestrømpa. Og en liten gave.
![]() |
#30 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?Mandelpremien er en litt fancy sjokoladefigur. I år en liten sjokoladeku.
![]() |
#31 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?
Ah! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Hva har dere i julestrømpa og som gave for mandel i grøten?I julestrømpene har jeg godteri, en liten leke og et blad. Har gjerne hatt julefilmer oppi også, men i år tenker jeg at de heller kan leie en på TVen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|