Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-15, 22:54   #21
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Den vasen likte jeg mye bedre enn de med striper, jeg er nokså svak for petrolblå.

Ha-ha, den har jeg sett på - surprise. Ante selvsagt ikke hvilket merke det var eller at det var en motegreie.

Gammel 22-11-15, 22:59   #22
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har to store i sølv med striper, en stor sort, to små i gull striper, en sort lysestake og en husrekke som står i vinduskarmen...

Gammel 22-11-15, 22:59   #23
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp - her i huset finner du både lyshus og stripe-vaser. Jeg har to lyshus hjemme og to på hytta. Stor vase med svarte striper og tilhørende fruktfat, samt en liten vase med rosa striper og en med gullstriper har jeg visst også. Det skal sies at jeg har fått det meste i gave, men jeg liker det godt

Gammel 22-11-15, 23:04   #24
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingenting. Jeg synes egentlig ikke de er så fine.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:04   #25
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Nei, ingen av dem. Ville ikke falt meg inn å kjøpe noe sånt, ikke min smak, ei heller en prisklasse jeg vurderer til nips, men kunne brukt de vasene uten striper om jeg hadde fått dem i gave.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:07   #26
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Har ingenting av dette. Er treg på sånne motegreier men kunne godt tenke meg en vase med lyseblå striper. Og de nevnte minilysestakene/vasene. Ikke lysthusene.

Gammel 22-11-15, 23:13   #27
Serena
Superduperaktiv

Medlem siden: Sep 2008
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Jeg har to lyshus og en vase med svarte striper. Vasen brukes til blomster.

Lyshusene er mest til pynt, tenner ikke ofte lys i dem egentlig. Alt er gaver fra folk som er mye mer trendy enn meg (og som nylig har påpekt at det er "so last year" ). Jeg beholder dem sikkert til trenden kommer tilbake, som jeg gjør med det meste av dekorasjonsting i huset.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:15   #28
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har to lyshus, ett hjemme og ett på hytta. Jeg HADDE et limited-edition lyshus som jeg fikk til bursdagen som den ene ungen min klarte å knuse på ubegripelig klønete vis. Syns de er fine til å ha lys i.

Jeg har også to vaser, på hytta. En stor og en bitteliten, de har grønn stripe. Jeg syns ikke de med gull eller sølv eller hva det er er så fine. Egentlig ønsket jeg meg en med gul stripe men grønn er ok altså.

Gammel 22-11-15, 23:26   #29
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en veldig messy stil, men har ikke _alle_ vasene i nærheten av hverandre. Lyshus er ikke min smak, det får stå i kjøkkenvinduet. Jeg de med sorte striper og har hatt dem et par år, minst.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:28   #30
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Jeg har heller ikke noen av delene.
Jeg er fryktelig utrendy altså. Men de lyshusene er fine syns jeg.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-15, 23:43   #31
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke en gang sett de lyshusene, men vasene var blant gavene vi kunne velge mellom som firmagave i år. Jeg sto over, ikke fordi de er ut, men jeg bruker ikke sånt. Men jeg tenkte faktisk at det er et tegn på at det er nokså sent i syklusen da.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 00:14   #32
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ingen lysthus og ikke heller de stripete vasene, men jeg har noen andre vaser fra Kähler. Små, grønne og jeg liker de veldigt godt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (223,4 KB, 42 visninger)
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 00:15   #33
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ingen av dem og synes at de er kjedelige.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 00:25   #34
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ingenting fra Kähler, jeg synes husene er for "moderne" og glasserte. Jeg har flere dyre hvite lyshus, men fra andre merker.
Jeg hadde blitt glad for den største vasen med sølvstriper om jeg hadde fått den i gave. Det er vel den jeg liker best av det jeg har sett av Kähler-ting.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 00:43   #35
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har ingen av tingene til kahler. Lyshusene er fine, men litt oppbrukte syns jeg. Jeg har glasslykter til kubbelys istedenfor. 3 av de store fra Hadeland og 2 lykter i metall og glass.

Gammel 23-11-15, 01:12   #36
emin
Engel med shit på vingene

emin sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har 6 av de 7 mellomstore husene (hadde det siste også men det ble knust), har hatt flere stripete vaser men byttet dem ut med nye farger, samt at jeg har to av de stripete lysestakene. Jeg liker Kähler.

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 06:07   #37
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker ikke ikke de vasene, og selv om et lite telys-hus i utgangspunktet kunne vært koselig å ha i vinduet, så ble jeg lei av dem før jeg somlet meg til å kjøpe et.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 06:31   #38
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har tre lyshus i fikk i gave for to år siden. De er fine, men litt kjedelige, synes jeg. Vi har to Stella lysestaker fra Kahler. De liker jeg bedre.

Gammel 23-11-15, 07:10   #39
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har et lyshus, høyblokk, som jeg kjøpte for over to år siden. Bor jo i blokk, så det passer fint her.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-15, 07:28   #40
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke. Jeg synes de er fine, men ikke finere enn annen pønt. Hadde jeg fått i gave ville jeg brukt dem, men kommer ikke til å kjøpe selv.
Jeg ser for meg at folk må bli kollektiv lei snart.
Enkelte butikker lyser striper i en sånn grad at selv jeg legger merke til det.

Utstillinger med stripegreier både i vaser, lysestaker, servise og julekuler blir too much.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:57.