|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#21 |
intro
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra Kähler
Ha-ha, den har jeg sett på - surprise.
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har to store i sølv med striper, en stor sort, to små i gull striper, en sort lysestake og en husrekke som står i vinduskarmen...
![]() |
#23 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJepp - her i huset finner du både lyshus og stripe-vaser. Jeg har to lyshus hjemme og to på hytta. Stor vase med svarte striper og tilhørende fruktfat, samt en liten vase med rosa striper og en med gullstriper har jeg visst også. Det skal sies at jeg har fått det meste i gave, men jeg liker det godt
![]() |
#24 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har ingenting. Jeg synes egentlig ikke de er så fine.
![]() |
#25 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerNei, ingen av dem. Ville ikke falt meg inn å kjøpe noe sånt, ikke min smak, ei heller en prisklasse jeg vurderer til nips, men kunne brukt de vasene uten striper om jeg hadde fått dem i gave.
![]() |
#26 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerHar ingenting av dette. Er treg på sånne motegreier men kunne godt tenke meg en vase med lyseblå striper. Og de nevnte minilysestakene/vasene. Ikke lysthusene.
![]() |
#27 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har to lyshus og en vase med svarte striper. Vasen brukes til blomster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har to lyshus, ett hjemme og ett på hytta. Jeg HADDE et limited-edition lyshus som jeg fikk til bursdagen som den ene ungen min klarte å knuse på ubegripelig klønete vis. Syns de er fine til å ha lys i.
![]() |
#29 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har en veldig messy stil, men har ikke _alle_ vasene i nærheten av hverandre. Lyshus er ikke min smak, det får stå i kjøkkenvinduet. Jeg
![]() |
#30 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har heller ikke noen av delene.
![]() |
#31 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har ikke en gang sett de lyshusene, men vasene var blant gavene vi kunne velge mellom som firmagave i år. Jeg sto over, ikke fordi de er ut, men jeg bruker ikke sånt. Men jeg tenkte faktisk at det er et tegn på at det er nokså sent i syklusen da.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har ingen lysthus og ikke heller de stripete vasene, men jeg har noen andre vaser fra Kähler. Små, grønne og jeg liker de veldigt godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har ingen av dem og synes at de er kjedelige. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har heller ingenting fra Kähler, jeg synes husene er for "moderne" og glasserte. Jeg har flere dyre hvite lyshus, men fra andre merker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har ingen av tingene til kahler. Lyshusene er fine, men litt oppbrukte syns jeg. Jeg har glasslykter til kubbelys istedenfor. 3 av de store fra Hadeland og 2 lykter i metall og glass.
![]() |
#36 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har 6 av de 7 mellomstore husene (hadde det siste også men det ble knust), har hatt flere stripete vaser men byttet dem ut med nye farger, samt at jeg har to av de stripete lysestakene. Jeg liker Kähler.
![]() |
#37 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg liker ikke ikke de vasene, og selv om et lite telys-hus i utgangspunktet kunne vært koselig å ha i vinduet, så ble jeg lei av dem før jeg somlet meg til å kjøpe et. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerVi har tre lyshus i fikk i gave for to år siden. De er fine, men litt kjedelige, synes jeg. Vi har to Stella lysestaker fra Kahler. De liker jeg bedre.
![]() |
#40 |
|
![]() Sv: Lyshusene og/eller vasene fra KählerJeg har ikke. Jeg synes de er fine, men ikke finere enn annen pønt. Hadde jeg fått i gave ville jeg brukt dem, men kommer ikke til å kjøpe selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|