|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Moteriktig jul?
Seriøst? Jordfarger er jo ikkje jul, jo!
![]() |
![]() |
#3 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Moteriktig jul?Hva er typisk julepynt i jordfarger? Hva er trendy julepynt? Ser at sort er in da, det var vel ikke vanlig for få år siden.
![]() |
#4 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
F.eks noe sånt
![]() |
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Moteriktig jul?Jeg er nostalgisk inntil det absurde, så nei.
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Moteriktig jul?Jordfarger og sort har ikke jeg fått med meg. Trodde det var hvitt som konkurrerte med rødt og gull.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Moteriktig jul?Nei, vi har litt av alt. Samlet gjennom hele livet. Det er ingen stil eller ledende farger å spore.
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Moteriktig jul?Nei, jeg er ikke opptatt av julemote. Litt endringer er det likevel gjennom de 29 årene jeg har hatt jul i eget hjem. Det hender jeg finner noe jeg syns er fint, og det er ikke alt fra 1986 og oppover som det er knyttet like mye nostalgi til. Generelt så pynter jeg mindre nå enn da barna var små. Jeg hadde egentlig klart meg med blomster, lys, juletre og noen utvalgte ting som betyr noe for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Moteriktig jul?Nei jøss!!
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: Moteriktig jul?Haha, nei. Jeg er sykelig nostalgisk når det gjelder julepynt.
![]() |
#14 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Moteriktig jul?Bytter ikke ut all pynt, men noe kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Moteriktig jul?Hvorfor er det ingen som skriver at de kjøper ny julepynt hvert år og kaster den gamle uten engang å resirkulere. :looking for some action: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Jeg stemmer for svarslipp i meldemappen om hvilke fargekombinasjoner man har tenkt å ha hjemme til jul i år, så slipper man at ungene kommer hjem med julepynt de har laget på skolen som ikke matcher. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Moteriktig jul?Vi er lite moteriktige uansett om det er jul eller ikke, så det måtte være moten som plutselig stemte overens med det vi hadde heller enn at vi tilpasset oss den. Jeg liker farger, så vi har mye rødt og grønt her til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Moteriktig jul?Jeg sier at jeg skal kjøpe ny julepynt "neste år" hvert år, men gjør det aldri, hvis det teller.
![]() |
#19 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Moteriktig jul?Nope. Jeg synes egentlig at sånn trendjul er ganske harry :smakspoliti:. Jeg kjører totaleklektisk jul og det er den samme pynten som blir hentet frem hvert år. Det er ikke striglet, det er ikke en stil eller en fargetone og det er samlet gjennom flere år og nøye plukket ut slik at det utgjør en fantastisk mismatch.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 22-11-15 kl 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Jepp. Her hentes det gamle fram hvert år. Noe er arvet, noe er hjemmelaget, og noe er kjøpt. Det går mye i rødt. Vi bruker en del rødt ellers i huset også, hele året, jeg liker rødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|