|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
geskjeftig
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaGodt å høre at du ikke spiser bøker.
|
|
|
#22 |
|
Pauset
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaJeg er gal og har dilla på hele TRE sanger for tiden. Dette i nøye prioritert rekkefølge: (Kilde: youtube.com) Powerful, Ellie Goulding (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaOg en til!! (Kilde: youtube.com) Pålegg: Ost og skinke. Veldig fantasifullt! |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superbasinella
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaJeg er også sånn. Henger meg fullstendig opp i en og en sang. Melissa Horn sine feks. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaDere er gærne.
|
|
|
#26 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaEnspora her også. Revolution med Elias. Smoothie til frokost. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Musikktråd for oss som er litt enspora
Den er høyt elsket her i huset også! Vi har en toåring som gir alt i refrenget
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 29-10-15 kl 09:45. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Ute på tur
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaPhotograph med Ed Sheeran og Hello med Adele.
|
|
|
#29 |
|
Rockesøster
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaJeg er også en periodelytter. For å starte dagen med et brak er det for tiden Jack Ü/Kiesza: Take Ü There (helst versjonen fra avslutningsettet på Ultra festival, det bråker mest) og et Lettmanns knekke normalstekt. Med smør.
|
|
|
#30 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaI det siste har jeg hørt på Ryan Adams - 1989 som er en remake av Taylor Swifts album med samme navn. Elsker begge!
|
|
|
#31 |
|
Glamorøs
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaHerregud, den Adele-sangen. Jeg hører på den minst fem ganger om dagen og griner litt inni meg. Hulk. Og spiser havregryn med yoghurt naturell eller drikker latte hver morgen.
|
|
|
#32 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Musikktråd for oss som er litt enspora
Jeg aner at det kommer til å skje meg også, så jeg har ikke hørt den ennå |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Epikur
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaJeg fikk veldig tyn på musikklinjen over min monomani, jeg hørte ting om og om igjen og har alltid gjort det. På platene til far er det noen spor som er mer slitt enn andre for jeg ville bare høre en sang. Jeg er oppe i hele tre låter for tiden som er på en egen repeat spilleliste. (Kilde: youtube.com) Fade away av Susanne Sundfør (Kilde: youtube.com) og Fordi eg elskar deg med Ingebjørg Bratland https://open.spotify.com/track/4nzQZd3baEw69f2BKqFlu0 Lunsj: To knekkebrød eller skiver med makrell i tomat. Alltid.
|
|
|
#34 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaDenne går på repeat hos meg, og har gjort det det siste året: (Kilde: youtube.com) Frokosten er en kaffe mokka.
|
|
|
#35 |
|
Vaklende
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaJeg melder meg blant de enspora. Akkurat nå har jeg en spilleliste med verdens kuleste, kreative punkfeminist på repeat: Blondie med Debbie Harry. (Kilde: youtube.com) Rapture: (Kilde: youtube.com) The tide is high: (Kilde: youtube.com) Atomic: (Kilde: youtube.com) Hearth of glass: (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaKjenner meg igjen. Hører bare på 2-3 låter av gangen, de kan jeg ha gående i mange måneder før jeg bytter spilleliste.
|
|
|
#37 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaNei, dette hørtes bare rart ut.
|
|
|
|
#39 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaBedre å være serielytter enn seriemorder... |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Musikktråd for oss som er litt ensporaDet er litt ut fra humøret. "Waltzing alone" - Anne Takle, hørte jeg nylig, og den har blitt repetert litt i det siste. |
|
|
|
![]() |
|
|