Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventskalender, igjen! Billig, bra og koselig sjokoladekalender?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-15, 21:01   #21
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Adventskalender, igjen! Billig, bra og koselig sjokoladekalender?

Jeg fant en svær, nostalgisk sjokoladekalender hos Nille for 99kr. Den inneholder 3 ulike størrelser på sjokoladen, og da var de minste pakket inn med små julebilder på papiret. Aner ikke om den smaker godt da, men den var så fin at jeg vurderte å kjøpe den bare for det

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-15, 23:08   #22
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Thorntons.co.uk

Jeg hadde sjokoladekalender derfra i fjor og det var så vellykket at jeg valgte det i år igjen.

De sender ikke til Oslo?!

Gammel 23-10-15, 23:53   #23
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

http://www.coolstuff.no/Jelly-Belly-Adventskalender

Denne ønsker jeg meg!

Gammel 24-10-15, 09:05   #24
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Er den sjokoladen bedre enn annen sjokolade? Ja, Thorntons, altså.

Thorntons er ingen Hotel Chocolat, men er blant de bedre rimeligere sjokoladene. Da mannen min studerte i England for 12 år siden, fortalte en av foreleserne at de fleste engelske sjokoladefabrikantene hadde fått smekk på fingrene for å kalle produktene sine for sjokolade når de bare hadde sjokoladesmak (man ser det fortsatt på en del produkter - "biscuit with a chocolate-flavoured coating". Thorntons var omtrent den eneste sjokolade han godkjente.

Ellers kjøpte jeg en ganske fin kalender fra Ritter i går da jeg var på harrytur (SEK 99). Den er til meg og mannen.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-15, 18:46   #25
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Denne er jo billig..og litt koselig. Kom bare til å tenke på denne tråden da jeg åpnet nyhetsbrev fra Sparkjøp.

Gammel 25-10-15, 19:57   #26
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Denne er jo billig..og litt koselig. Kom bare til å tenke på denne tråden da jeg åpnet nyhetsbrev fra Sparkjøp.

Skjønner godt at den er billig, for sjokoladen er rett og slett ikke god i det hele tatt.

Gammel 25-10-15, 20:13   #27
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Skjønner godt at den er billig, for sjokoladen er rett og slett ikke god i det hele tatt.

Jeg tror ikke det er sjokoladen de først og fremst er ute etter, de som kjøper den der.

Gammel 25-10-15, 20:15   #28
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror ikke det er sjokoladen de først og fremst er ute etter, de som kjøper den der.

Jeg skjønner det, men jeg syns sjokoladen må være god, siden det ellers bare er et bilde.

Gammel 25-10-15, 20:20   #29
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Shit, noe så tacky. Jeg tror jeg må slette innlegget.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:51.