Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkas

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-15, 09:34   #21
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkas

Jeg skjønte det nå når jeg så nærmere på bergans.no. Den så fin ut!

Gammel 20-10-15, 09:34   #22
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror todelt kan være varmere fordi man får et ekstra luftlag.

Gammel 20-10-15, 09:35   #23
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Saint, her.

Jeg tror todelt kan være varmere fordi man får et ekstra luftlag.

Det er sant! Hm. Finnes det noen butikk med godt utvalg av Bergans i sentrum av Oslo slik at jeg kan prøve dem og se dem live?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 09:37   #24
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Har ikke Sport1 bra med Bergans? Jeg tror jeg hadde ringt først.

Gammel 20-10-15, 14:29   #25
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takk! Den er fin, men jeg ser at den er 50/50 med dun og fjær. Er det ikke slik at de er varmere jo mer dun det er i dem?

Den var fin, den altså! Jeg tror jeg kan betale såpass, om det er noe som er holdbart. Men jeg er ikke villig til å betale for en Canada Goose, altså.

Jeg er riktignok litt sur på Kari Traa og hennes økende fokus på å være deilig framfor sunn.

Den er varmere enn en annen jeg har i kun dun! Mulig på grunn av stoffet også.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 14:41   #26
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ofte slike to i en blir en dæsj uformelige når de kommer på. Det er liksom som det lille mellomrommet mellom jakkene er det som skal til for at det blir litt off liksom. Så prøv den ihvertfall, så ser du jo

Jeg synes den Bergans kåpen var veldig fin i snittet. Ta en kjapp ringerunde hvis du er usikker på om de har den, eller et søk på the usual suspects som XXL, G Sport o.l. på nett. Der kan man se lagerstatus i butikken også.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 14:44   #27
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker Kari Traa i fasongen, men har ikke dunparkas derfra. Jeg har "Vangen" parkas med tynt avtagbart boblefór. Den er lerretaktig i stoffet og tåler vær og vind, men supervarm er den nok ikke. Jeg har bare prøvd den ned til minus 8.

Jeg har også en dunkåpe fra Bergans som minner om en av dem som vises lenger oppe i tråden. Den er supervarm og er genial til dager som er kaldere enn minus 8. Den er ikke allverdens god i vått vær.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 16:07   #28
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det er vel ikke dun, Joika?

Didrikssons skal sjekkes ut, takk!

Nope. Stod "dunparkas eller kåpe". Så tolket det dit at det kunne være uten dun og.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-10-15, 16:58   #29
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da har jeg prøvd den Bergans Tromsø-saken. Den er faktisk ganske fin! Intersport hadde den bare i en slags lyngfarge, så jeg må bestille den fra et sted jeg finner den i sort.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Nope. Stod "dunparkas eller kåpe". Så tolket det dit at det kunne være uten dun og.

Ja, sorry, den var litt uklar. I overskriften sto det Dunkåpe eller -parkas. Som i at bindestreken viste at dun fulgte med på kjøpet, og jeg trodde jeg hadde skrevet det samme i innlegget. Jeg tittet uansett på den i dag, den er veldig fin! For kald for mitt bruk, riktignok, men skal ha den i bakhodet til jeg trenger ny mellomparkas.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:26.