|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkas
Det er sant! Hm. Finnes det noen butikk med godt utvalg av Bergans i sentrum av Oslo slik at jeg kan prøve dem og se dem live?
![]() |
#25 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkas
Den er varmere enn en annen jeg har i kun dun! Mulig på grunn av stoffet også.
![]() |
#26 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkasJeg synes ofte slike to i en blir en dæsj uformelige når de kommer på. Det er liksom som det lille mellomrommet mellom jakkene er det som skal til for at det blir litt off liksom. Så prøv den ihvertfall, så ser du jo |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkasJeg liker Kari Traa i fasongen, men har ikke dunparkas derfra. Jeg har "Vangen" parkas med tynt avtagbart boblefór. Den er lerretaktig i stoffet og tåler vær og vind, men supervarm er den nok ikke. Jeg har bare prøvd den ned til minus 8. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Jeg kapitulerer, jeg trenger en dunkåpe eller -parkasDa har jeg prøvd den Bergans Tromsø-saken. Den er faktisk ganske fin! Intersport hadde den bare i en slags lyngfarge, så jeg må bestille den fra et sted jeg finner den i sort.
Ja, sorry, den var litt uklar. I overskriften sto det Dunkåpe eller -parkas. Som i at bindestreken viste at dun fulgte med på kjøpet, og jeg trodde jeg hadde skrevet det samme i innlegget.
![]() |
|
|