|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?Gutta i trehuset er i samme stil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?
Det vil jeg ikke si. Ole Lund Kirkegaard har en handling og et budskap i bunn. Gutta i trehuset er bare tøys.
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?Taynikma er veldig populært blandt guttene i den alderen her |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?Bøkene om Clara av Ingebjørg (eller var det Ingeborg?) Dybvig er gode. Dette er også "krimbøker" |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?Og så er jo alltid Roald Dahl-bøkene klassikerer |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?Verdens verste ferie og verdens verste rektor er bøker som ligger på ebokbiblioteket. (Og er bokklubbøker)
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 9-åringen er ferdig med En pingles dagbok, hva skal han lese nå?Verdens verste-serien er i samme gate som Gutta i trehuset. Syvåringen min har slukt disse bøkene. Nå har han begynt på Harry Potter. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|