|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...
Det er visstnok ikke så vanskelig å legge opp den typen skjørt, dersom lengden er det eneste som er galt? A-skjørt er definitivt det som ser penest ut på meg, jeg har en rekke kjoler med omtrent samme snitt. Omtrent halvparten er av den litt roligere sorten fra Desigual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
intro
|
Her! Linker like gjerne til alle kjolene i dette merket, jeg.
![]() |
![]() |
#23 |
intro
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Når jeg ser denne modellen i en kjole med tilsvarende snitt, skjønner jeg vel for så vidt at min figur neppe er akkurat slik de har sett det for seg:
![]() |
![]() |
#24 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Syns også den så altfor stor ut, og ikke akkurat blyant. Selv om jeg ikke syns sånne kjoler trenger å være veldig ettersittende nødvendigvis. Ermene ser f.eks. så vide ut at de står ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Epikur
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Jeg bruker blyantskjørt, og de sitter etter hele veien og er finere jo mer hofter man har, spør du meg.
![]() |
#26 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den så jo mer ut som en sekk enn 'blyant' |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Jeg har fremover lår. I blyantskjørt ser jeg ut som en S i profil. Rumpe bakover og lår fremover. Det er noe annet enn timeglass.
![]() |
#28 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Jeg har et blyantskjørt, og det sitter ganske etter, føles behagelig. Men det er jo stress å gå opp trapper med det. Må jo gå museskritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Sånne skjørt som en ikke kan gå normalt med er uaktuelt. Jeg har smale skjørt, men de er ikke SÅ smale nede, og har enten splitt eller er elastiske nok til å ta vanlige skritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Skjørt som skal sitte litt etter rundt rumpe og lår setter nesten samme krav til å "treffe" på fasongen som det bukser gjør. Det må treffe med hvor mye det går inn og ut og hvor. Så da må man bare prøve seg frem.
![]() |
#31 |
intro
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Ja, det har du rett i, Polyanna. Mer utskrådde skjørt er nok safere til meg, men jeg har også noen smale kjoler som jeg føler meg fin i, særlig med høye hæler. Ny prøving viser at kjolen ikke var fullt så trang som jeg husket (kanskje fordi jeg tok den utenpå full treningsmundur idet jeg var på vei ut på joggetur). Nå er det selvsagt festet en knapp i en brysom lapp på den ene siden her som gjør det litt ekstra buklete, men jeg tror den vil tøyes litt og at den er innafor. Bildet til høyre viser fargen bedre.
![]() |
![]() |
#32 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Fin og nydelig fasong på damen inni! Jeg vil si den fremhever den smale midjen din perfekt!
![]() |
#34 |
Livsnyter
|
Dette bilder var jo bare trist og tragisk. Ser ut som en forvokst sekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Jeg er ganske firkantet i kroppsfasongen og kjøper kun slike kjoler/skjørt. Skjørtene kombinerer jeg med innsvinget dressjakke eller skjorte for å fremheve en midje som er tilnærmet fraværende. Mine favorittkjoler finner jeg stortsett hos Leslie Fay.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 15-09-15 kl 01:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Hun har mye fine kjoler og hver sommer kommer de med freshe print. Jeg har også helt enkle selskapskjoler i samme stil, og veldig gjerne med mørke kanter og lyst midtparti for å fremheve denne "midjen"min...
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 15-09-15 kl 01:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Sviiisj!!
|
Helt enig. Og for oss som ikke har hofter, kan de gi i alle fall et lite hint om hofter likevel. Blyantskjørt kler både små og store hofter!
![]() |
#40 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Dere som bruker fasongen "blyantskjørt" ...Lekker kjole!
![]() |
|
|