|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Audacious
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Jeg bruker mikrofiberstrømpebukser i ca 60 denier, tette men tynne, under skjørt eller kjole. Eller tunika, tights og sandaler.
![]() |
#22 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?
Samme her. Har brukt Oroblu sun bronze, som har passet fint i overgangsperioden. Idag har jeg 50 den matt Pierre robert. De holder en stund og er akkurat passe tykke/tynne til mellomhøstdager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Polyanna: Ja, hvilken type hudfargede strømpebukser bruker du? Da jeg møtte deg forleden, trodde jeg en stund at du gikk uten. Jeg skulle spørre deg om hvilken type du brukte, for jeg klarer ikke å finne gode hudfargede strømpebukser. Jeg ser ut som mormor i alle mine.
![]() |
#24 |
intro
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?@Divine: Jeg har en del fra HM - lurer på om fargen kan hete London, kommer i 2-pk. til rundt en femtilapp. Synes de ser forholdsvis naturlige ut (skjønt veit at det finnes mer eksklusive og tynnere varianter som er enda bedre).
![]() |
![]() |
#25 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Jeg bruker helt tette, sorte strømpebukser under kjoler og skjørt når været ikke er sommervær lengre. Men da bruker jeg ikke sommerkjoler (i lyse stoffer) da, da det ser litt rart ut med sorte strømpebukser.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Jeg bruker svarte 40-denierstrømpebukser og har gjort det lenge, men jeg er ganske frysete, og hater dessuten å gå med bare lår og legger under skjoler/skjørt, så jeg er alltid fornøyd når jeg kan ta på strømpebukse.
![]() |
#27 |
Yes, we can!!
|
Den mamari nevnte, og Woolford (eller hva de heter) 15 den som også heter sun bronze eller noe sånt.
![]() |
#28 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Med sånne hudfargete syns jeg samme farge kan se ganske forskjellig ut på forskjellige folk også. De må liksom matche hudfargen litt. Jeg har bommet der noen ganger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Dessverre er det veldig få som lager hudfargede strømpebukser i nyanse "mørkehvitt", evt "kjølig skummetmelk" som er det som passer meg best. Jeg synes alle de matte er for mørke til at det ser særlig naturlig ut. Så jeg bor i svarte strømpebukser til det blir kaldere og jeg kan gå over til ull. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvor kaldt er det når du bruker vanlige strømpebukser under skjørt?Tja. Idag har jeg tights i strømpebukselook, og sandaler. Og her i Trondheim er det vel nå 16-18 grader.
![]() |
#31 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2012
![]() ![]() |
Dette er jeg interessert i! Hvor finner du tights i strømpebukselook? Altså 50-60 denier uten fot? :leter stadig: |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg fant noen på Linex som var perfekte for blåhvit hud i sommer. De så faktisk veldig naturlig ut.
![]() |
|
|