|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Skal rømme
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Her går ungene kun på aktiviteter av den kommunale kulturskolen, som er sponset. Jeg har en på hiphop og en på piano og korps.
|
|
|
#2 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Mye |
|
|
|
|
|
#3 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Glemte jo helt slalomsesongen som noen nevnte her. Sesongkort i bakken, og som regel et kurs. Påløper sikkert fort rundt 5000-6000,-, og i år skal nok minsten stå også.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?
Jeg skrev feil. Balletten koster 4500 til sammen pr. semester, altså 2250 pr. parti. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Jeg bruker ikke så mye. Eldste spiller i korps. Det koster 1400 kr i halvåret, det inkluderer lån av instrument, felleskorps to ganger i uka og 20 minutters enetime i uka med profesjonell musikklærer på kulturskolen. I tillegg betaler vi 850 kr for seminar hvert halvår, det er et helgeseminar der de reiser bort fra fredag til søndag. Jeg syns jeg får enormt mye for pengene, og er storfornøyd.
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vi betaler 300 for seminar hvert halvår. Fredag-søndag. Da må vi i tillegg ta med et brød eller en juice. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?En trener crossfit - 300 kr x 12 pr år.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?7 åring på fotball, aner ikke hva vi betaler, faren tar seg av det for dem begge (altså siden han også spiller i samme klubb)
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Eldste går på piano, 3100,-, ballett og contemporary, tilsaman 2400.-, 4h, husker ikkje, men nokre 100lappar + leir, drama 850,-. Ikkje så mykje utstyr som trengs nokon plass, piano hadde vi.
03, 06, 09 Sist redigert av Gri : 10-09-15 kl 22:11. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Vi har to barn som begge danser flere timer pr uke og spiller hvert sitt instrument på kulturskolen. Det blir ca 20 000 i året for alt sammen, utstyr kommer i tillegg. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Skal vi se: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Begge mine spiller fotball, det koster 1750 i året for dem begge. I tillegg kommer det jo litt utstyr som sko, sokker og knickers. Jeg har i det siste kjøpt sko brukt, og lillebror arver fra storebror så har ikke vært så store utgifter på det.
|
|
|
|
#13 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Mini ca 15.000,- + utstyr og evt ekstra turneringer. (Fotball satsningslag)
|
|
|
#14 |
|
I endring
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Her var jeg sikker på at guttungen bedrev med en dyr sport, men med slike summer dere opererer med så er det ikke så ille allikevel.
|
|
|
#15 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Jeg har fire unger i en aktivitetspool av ski, skøyter, fotball, håndball og orientering (alle er ikke med på alt). Det er ikke så veldig dyre aktiviteter, men det summerer seg sikkert opp til mer enn jeg vil vite. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?Her er det uvisst hvor mye fotball for mellomste koster, nettopp begynt.
|
|
|
#17 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor mye bruker dere på ungenes fritidsaktiviteter?De tre yngste bruker jeg ca 6000 kr på i året, pr barn, i svømmekursavgift.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Det er det ikke noe krav om hos oss, og når det gjelder disse sykt dyre badedraktene til flere tusen som det er en del snakk om, så har klubben vår sagt at de ikke ønsker dette presset og at det ikke skal brukes før svømmerne er minst 13 år. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
|
|
|
#20 |
|
Kontrollfrik
Ja, min er også over 13. Samme årsmodell som din. Hun svømmer fremdeles i Arena og Speedo fra Intersport, som lagkameratene. |
|
|
|
![]() |
|
|