Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi skal visst få katt

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-15, 14:43   #21
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.297
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Nå er det jo sånn at jeg ikke kan ta ferie den første tiden fra jobb, men jeg bor så nært at jeg kan stikke hjem i pausen. Dessuten er jo ungene hjemme fra skolen før meg. Kan/skal jeg avgrense området dens mens vi er borte den første tiden? Jeg har ikke så veldig mange dører, men doen vår er stor. Do i ene enden og mat/vann i den andre? Evt bare vann. Det er vindu på det rommet, så katten kan sitte i karmen og se ut. Det er bare do, bad og soverommene vi kan stenge av helt. Det blir maks 5-6 timer, litt avhengig av timeplanen til barna, og jeg kan altså gå hjem i pausen min.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 14:47   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

http://m.ikea.com/no/no/catalog/products/art/30288401/

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 14:49   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Katta vår går fritt i huset. Men, den får ikke ligge i sengene eller være på kjøkkenet.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-15, 14:52   #24
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.297
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Den skal jo gå fritt etter hvert, men jeg tenkte om det var tryggest for den i begynnelsen.

Har snakket med damen som har katten i dag, og skal ringe Dyrebeskyttelsen i kveld. Barna har snakket med eksen, og han var visstnok positiv til å være kattetransportør. Vi var uansett ute og kjøpte et brukt transportbur i går kveld. Katt blir det, men vi håper selvfølgelig på denne ene lille sjarmøren.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 21:40   #25
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.297
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Selv om tittelen på denne tråden er bedømt til å være veldig ansvarsfraskrivende, så har vi nå katt! Den er enda på stedet der barna er på ferie med pappaen sin, men vererinærtanta deres har henta den og de har fått hilst på den. Nå skal den vaksineres og chippes før de kommer hit på fredag ettermiddag. Gleder meg!

Det ble den lille vi ønska oss forresten. Det er en jente. Nå må vi bare finne et navn til den.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 21:41   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Det er så koselig å få dyr i hus!

Og jeg lo selvsagt litt da jeg så trådtittelen.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 21:50   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.917
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Selv om tittelen på denne tråden er bedømt til å være veldig ansvarsfraskrivende, så har vi nå katt! Den er enda på stedet der barna er på ferie med pappaen sin, men vererinærtanta deres har henta den og de har fått hilst på den. Nå skal den vaksineres og chippes før de kommer hit på fredag ettermiddag. Gleder meg!

Det ble den lille vi ønska oss forresten. Det er en jente. Nå må vi bare finne et navn til den.

Du mener: Det gledes!

Grattis med katt.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-15, 21:55   #28
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.297
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Det gledes. Seff. :P

Her er pusen:

*fjernet*

__________________
- 06 og 07 -

Sist redigert av jolie : 14-08-15 kl 19:31.
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 10:09   #29
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.923
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Skjønn, og så flotte barn da!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-15, 10:38   #30
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.552
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal visst få katt

Åh! Fine unger med nusselig katt!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no