|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Piratfest (really?)
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Piratfest (really?)Jeg ville gått for Davy Jones-looken. https://upload.wikimedia.org/wikiped...esDuelJack.jpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Piratfest (really?)Jeg bare sutrer, altså.
![]() |
#5 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Piratfest (really?)Storesøs skal danse i sjørøverjentekostyme i helgen. Fargene er sand/grått og hvitt, ser delikat og fint ut. Korsett er det viktigste, får du lånt et/kjøpt et, har du et godt utgangspunkt. Hvit skjorte/bluse, f.eks fra BikBok eller noe annet rimelig, holder i massevis. Skjørt med vidde, lengde bestemmer du selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Piratfest (really?)Jeg var en kjapp tur innom en H&M i sted og så at de hadde flere hvite, flagrende bluser/skjorter, så du trengerliksom ikke kjøpe Odd Molly eller ByTiMo.
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Piratfest (really?)
![]() |
|
|