|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Re: Hvilke filmer kan vi laste ned til barna til bilturene?
Joda, de får selvsagt bestemme selv, men vi har litt jernteppe og famler litt i blinde både små og store.
![]() |
#22 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke filmer kan vi laste ned til barna til bilturene?Vi har nettopp sett Grown Ups og Grown Ups 2. Skikkelig teit humor, men kan ikke annet enn å le |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hvilke filmer kan vi laste ned til barna til bilturene?Minsta min er for liten til å gi noen pekepinn, men de som sønnen min straks 9 har plukket ut som feriebibliotek er:
![]() |
#24 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvilke filmer kan vi laste ned til barna til bilturene?Knott (10,5) har Big Hero 6, Guardians of the galaxy og en av de gamle Star Wars-filmen på sin padde.
![]() |
#25 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvilke filmer kan vi laste ned til barna til bilturene?Jeg så Big Hero 6 med 4-åringen i ettermiddag, og den var innmari fin. Tror det er første gangen han har sett en hel film hjemme uten å ta pause eller bli rastløs.
![]() |
![]() |
|
|