|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåHar noen sagt Polar Zoo? Og i Tromsø er Polaria fint. Og badebåten Vulkana om den er i drift nå i sommer. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - Luleå
Å ja! Tenk at jeg glemte det!
|
|
|
#23 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåJa, biblioteket i Bodø var fint, vi var en tur innom der på lørdag.
|
|
|
|
#24 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåØksnes med Nyksund er heilt spesielt - eit fråflytta fiskevær som har blitt gjort om til ein slags museumslandsby med ein god del galleri og liknande. Båttur frå Myre til Skogsøya/ Øksnes Vestbygd. Og så rekner eg med de er toppturfolk - Nonskollen i Alsvåg har flott utsikt. Og så har de Dronningruta: http://www.nrk.no/nordland/fylkeslek...gruta_i_Øksnes
|
|
|
|
#25 |
|
This is normal!
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - Luleå
Takk for toppturtips! Dronningruta frister! Nyksund ser det ut til at vi må ha med oss.
|
|
|
|
#26 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåNonskollen og Myrtind (litt lettare tur) står litt for seg sjølv med utsikt til dei andre fjella.
|
|
|
|
#27 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåFeil tråd.
|
|
|
#28 |
|
heimføing
|
Hvis de tar veien gjennom Vesterålen til Senja, så kommer de ikke forbi Polar Zoo. Det ligger langs E6 rett innenfor kommunegrensa i Bardu. Før Setermoen når man kommer sørfra. Tror det er fem kilometer fra E6 inn til parken. Aldri vært der selv, men har forstått at man bør beregne noen timer hvis man først drar dit. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
heimføing
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåNår dere har kjørt fra Tromsø så skal dere kanskje til Breivikeidet og ta ferga til Svensby i Lyngen, og deretter fra Lyngseidet i Olderdalen. Sist redigert av -ea- : 07-07-15 kl 20:25. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
heimføing
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåSpammer jeg tråden nå? |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Shake it out!
|
Hva er der egentlig? Jeg kjørte forbi det da vi skulle opp til Sørelva, men slet med å forstå hva det er. Lekeplass? Pent er det ikke nei.
|
|
|
#33 |
|
This is normal!
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåSpam i vei, ea! Vi skal ta Hurtigruten (
|
|
|
|
#34 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#35 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåHer er det en del Lofoten- tips: http://www.foreldreportalen.no/forum...hlight=lofoten
|
|
|
#36 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåÅ, heldige dere! Jeg kom hjem fra Nord-Norge i går og lengter allerede tilbake! Du har fått mange gode tips allerede, ser jeg. På Senja vil jeg trekke spesielt fram Bøvær og Kråkeslottet. På Kråkeslottet er det både utstilling og kafé, og er man heldig kan man dumpe bort i en konsert også. Jeg forelsket meg veldig i stedet. (Se bilde)
|
|
|
#37 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåMange gode tips har du fått. Jeg bare forsterker og gjentar
|
|
|
#38 |
|
This is normal!
|
Sv: Tips Bodø - Lofoten - Vesterålen - Senja - Tromsø - Alta - Kautokeino - LuleåDere altså!
|
|
|
|
#39 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Det kommer dere ikke til å angre på. Hvor store er ungene?
|
|
|
#40 |
|
This is normal!
|
8 og 10 år og veldig glade i litt fart og moro.
|
|
![]() |
|
|