|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
heimføing
|
![]() Sv: Er kattunger fortsatt gratis?Jeg kjenner noen som skulle skaffe seg katt og kontaktet dyrebeskyttelsen, men det var så mye om og men og ditt og datt for å bli godkjent og være høyverdig nok til å motta katt fra dem, at de i stedet tok et søk på finn og hentet katt et par dager etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er kattunger fortsatt gratis?Vi har fått katt fra Dyrebeskyttelsen to ganger, og det har vært veldig lite om og men. Begge gangene skulle vi egentlig bare titte, men dro hjem med katt.
![]() |
#23 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Er kattunger fortsatt gratis?Det eneste jeg har vært borti av begrensninger i forhold til katt fra DB er at de ikke ønsker at katter skal bo i blokk uten mulighet til å gå rett ut, og at de ikke skal bo rett ved en sterkt trafikkert vei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Unik
|
![]() Sv: Er kattunger fortsatt gratis?Her er dei og veldig "streng". Du må inn og bli kryssforhørt før du får henta ein katt. Me har tatt til oss to. Eldstemann betalte me 1200 eller 1500 for. Minstemor betale eg 800,- for og ordna med sterilisering og chipping sjølv.
![]() |
#25 |
can-jur
|
![]() Sv: Er kattunger fortsatt gratis?
Vi fikk ikke katt fordi vi bor på gård
![]() |
![]() |
|
|