Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-15, 15:26   #21
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøle- og fryseskuffer/lave kjøleskap/lav fryser

Jeg har plass til ALT!

(Vi har i praksis plass til like mye kjøleskap og fryser under benkeplate som vi har nå i kombiskapet, i hvert fall. )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 15:27   #22
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare vent til dere får se hvordan jeg har tenkt til å løse foreldre/babysoveromsproblematikken. DER snakker vi utopi!

Gammel 19-05-15, 15:48   #23
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes kjøkkenet ditt er kjempefint! De gule skapene og gulvbelegget sammen er snasent - og det var litt derfor jeg lurte. For å bytte ut noe slik anser jeg jo som tull, seff - Du viser bilder av etter riveprosessen ja? (er mannen med på ideen da? Regner med at han må ta hoveddelen av riving, siden du driver og ruger på barn og sånn?)

Gammel 19-05-15, 15:51   #24
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Mannen er veldig med på tanken om å droppe overskap, og dette er ikke først på prilisten over hva som skal gjøres. (Dessverre. )

Benkeplaten faller fra hverandre, og frontene ble gulmalt for å gi de litt lenger levetid, lurer på å spare på dørene og ta de med til kjøkkenet på Alvheim.

Gammel 19-05-15, 16:00   #25
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg henger i tråden fordi jeg lurer litt på det samme. Altså kjøleskuffer og lav fryser.
Slipper å rive kjøkken da, får et nytt neste år, må bare bygges først. Og jeg samler ideer.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 16:26   #26
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har prøvd å finne bilder av sånn sittebenk midt i kjøkkenbenken som jeg tror kan funke hos dere, men fant bare dette veldig Shabby Chice. Men du skjønner tegninga. Et bilde jeg har sett så fortsatte benkeplaten ned på siden og opp igjen på andre siden. Det var veldig fint.

Jøss, bildet forsvant.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 16:26   #27
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg skjønner tegninga, men det vises ikke noe bilde der? :myser:

Gammel 19-05-15, 16:29   #28
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her var det!

Også kan man ha et lite respateksbord foran.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-15, 16:44   #29
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Kult med gult!

Gammel 19-05-15, 16:45   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Oh! Lekkert!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:47.