|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Ja, jeg vil jo tro at mine har glede av noe mer enn Duploland, de leker litt med smålego og jeg tror storesøster skal få mer av det til bursdagen. Så jeg tror vi prøver! Givskud er også en mulighet, ja, men jeg tenker vi ikke får problemer med å fylle dagene. Jeg vil for eksempel til Fyn og mimre om mine unge dager i Odense og deromkring.
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Ikke sant, og toåringen leker mye med de samme tingene etterhvert, hun gidder ikke ha sånne småbarnsleker når hun kan leke med samme dukker og ting som storesøster.
|
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Vi har vært to ganger, første gang da eldste var 3.5 og jeg var høygravid og det var 34 grader der.
|
|
|
#5 |
|
I mål
|
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Safaribilene vil jeg tippe er veldig stas. Jeg ville satt kursen mot dem før køen ble for lang, der er det gjerne litt folk. Kjøre i små biler mellom oppbygde Legogiraffer og slik. Husker første gang vi var der da noen av de litt eldre barna (2-3) vi reiste med måtte dras hylende ut av bilen sin. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?
Ja, det ligger der.
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Abonnerer vi skal dit i mai og vår minste er 2.
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Vi vurderer om vi flytte turen fra mai til juli (det koster over 20000 kr for 5 stk å fly i mai)
|
|
|
#12 |
|
Klare sjøl
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Det er jo ikke så ille.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Har Givskud zoo blitt oppdatert de siste årene? Vi var der i 2006 og da syntes jeg det var litt kummerlig og trist der. Det var også enorm kø for å kjøre inn til løvene. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Vi var der i juli 2012 og synes det var fint og vel verdt et besøk. Det var ingen kø inn til løvene.
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Ingen av mine er over 99 cm (kanskje eldste blir det innen juli), men de er nok ikke så interessert i å ta så mange karuseller etc. uansett, så det blir nok mest å rusle rundt og se på ting og denslags. Djurs ser fint ut også, men det er liksom litt et poeng at det er Lego, akkurat denne gangen. Berg- og dalbaner og hvahardu kommer vel tidsnok, da kan noen andre enn jeg være med...
|
|
|
|
#16 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?Ellers er den danske parken som er topp-ratet av danskene selv, Fårup Sommerland, nord på Jylland. Veldig lett å komme til for nordmenn som tar ferge til Hirtshals/ Fredrikshavn. Synes det er en veldig hyggelig park, enten man liker kjøreturer eller ikke (har ikke prøvd badelandet deres, det var heldigvis altfor kaldt den dagen Sist redigert av Charlie : 13-04-15 kl 14:29. |
|
|
|
![]() |
|
|