Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Legoland - hva er gøy for de minste?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-15, 19:59   #1
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Legoland - hva er gøy for de minste?

Ja, jeg vil jo tro at mine har glede av noe mer enn Duploland, de leker litt med smålego og jeg tror storesøster skal få mer av det til bursdagen. Så jeg tror vi prøver! Givskud er også en mulighet, ja, men jeg tenker vi ikke får problemer med å fylle dagene. Jeg vil for eksempel til Fyn og mimre om mine unge dager i Odense og deromkring.

Gammel 08-04-15, 20:06   #2
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fireåring er det masse kjekt.
Det stemmer at det er mye folk, men det er verst på attraksjonene for de eldste.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-15, 21:56   #3
ingling

ingling sin avatar

ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ikke sant, og toåringen leker mye med de samme tingene etterhvert, hun gidder ikke ha sånne småbarnsleker når hun kan leke med samme dukker og ting som storesøster.

Gammel 08-04-15, 23:37   #4
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har vært to ganger, første gang da eldste var 3.5 og jeg var høygravid og det var 34 grader der.

Husker hun fikk gjort masse. Duploland var gøy med små fly. Toget gjennom parken kan være fint, likeså båtene man styrer selv. Vannland er gøy om det er veldig varmt. Det er generelt mye som kan være gøy altså.

Yngste var rett før han ble fire og husker at han også fikk gjort mye. Vi var to dager da og synes det var greit. Tømmerrennen likte han, likeså dragen , ja det meste var gøy.

Gammel 08-04-15, 23:44   #5
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Safaribilene vil jeg tippe er veldig stas. Jeg ville satt kursen mot dem før køen ble for lang, der er det gjerne litt folk. Kjøre i små biler mellom oppbygde Legogiraffer og slik. Husker første gang vi var der da noen av de litt eldre barna (2-3) vi reiste med måtte dras hylende ut av bilen sin.
De er ikke så langt fra inngangen, ligger rett bak holdeplassen til toget så vidt jeg husker.

Det skinner sikkert gjennom at jeg elsker Legoland, på lik linje med de fleste andre parker .

Gammel 08-04-15, 23:54   #6
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Safaribilene vil jeg tippe er veldig stas. Jeg ville satt kursen mot dem før køen ble for lang, der er det gjerne litt folk. Kjøre i små biler mellom oppbygde Legogiraffer og slik. Husker første gang vi var der da noen av de litt eldre barna (2-3) vi reiste med måtte dras hylende ut av bilen sin.
De er ikke så langt fra inngangen, ligger rett bak holdeplassen til toget så vidt jeg husker.

Det skinner sikkert gjennom at jeg elsker Legoland, på lik linje med de fleste andre parker .

Ja, det ligger der.

Yngste vil gjerne tilbake i år, me det blir Djurs. Der har de ikke vært før. Mulig vi kan forsøke Legoland i høstferien.

Gammel 09-04-15, 00:01   #7
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Om det blir Danmark på oss i år blir det Djurs på oss og. Innser selv at Legoland om sommeren med helt ny baby er litt tight.

Gammel 09-04-15, 10:16   #8
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Om det blir Danmark på oss i år blir det Djurs på oss og. Innser selv at Legoland om sommeren med helt ny baby er litt tight.

Vi var der med 2 mnd gammel baby i 2008. Det funket bedre enn jeg trodde. Parken var mer vognvennlig enn jeg trodde og det var greie stellerom og sånt. Det som er utfordringen er jo at det blir lett veldig tett med folk.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-04-15, 00:12   #9
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Abonnerer vi skal dit i mai og vår minste er 2.

Gammel 09-04-15, 16:23   #10
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Vi vurderer om vi flytte turen fra mai til juli (det koster over 20000 kr for 5 stk å fly i mai) og annen lang reise utgår på kort tur. Så i forbindelse med det lurer jeg på om det er langt fra Legoland til Givskud Zoo/Løveparken og Djurs Sommerland dere og skriver om? Dette har med om det blir fly eller båt/bil nedover.

Gammel 09-04-15, 18:08   #11
ingling

ingling sin avatar

Standard

Til Givskud er det i følge Google maps 18 minutter kjøring. 1 time og 45 ca. til Djurs.

Gammel 10-04-15, 10:27   #12
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Det er jo ikke så ille.

Gammel 11-04-15, 15:26   #13
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Givskud zoo blitt oppdatert de siste årene? Vi var der i 2006 og da syntes jeg det var litt kummerlig og trist der. Det var også enorm kø for å kjøre inn til løvene.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-15, 15:32   #14
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Vi var der i juli 2012 og synes det var fint og vel verdt et besøk. Det var ingen kø inn til løvene.

Gammel 13-04-15, 10:47   #15
ingling

ingling sin avatar

Standard

Ingen av mine er over 99 cm (kanskje eldste blir det innen juli), men de er nok ikke så interessert i å ta så mange karuseller etc. uansett, så det blir nok mest å rusle rundt og se på ting og denslags. Djurs ser fint ut også, men det er liksom litt et poeng at det er Lego, akkurat denne gangen. Berg- og dalbaner og hvahardu kommer vel tidsnok, da kan noen andre enn jeg være med...

Gammel 13-04-15, 14:23   #16
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Ellers er den danske parken som er topp-ratet av danskene selv, Fårup Sommerland, nord på Jylland. Veldig lett å komme til for nordmenn som tar ferge til Hirtshals/ Fredrikshavn. Synes det er en veldig hyggelig park, enten man liker kjøreturer eller ikke (har ikke prøvd badelandet deres, det var heldigvis altfor kaldt den dagen )

For mindre barn og voksne vil jeg på det aller varmeste anbefale Jesperhus Blomsterpark på Mors (nordvest i Jylland - øya i Limfjorden). Veldig mye å se, de har også sommerfuglhus, barnevennlig zoo, Hugoland (lekeplass for de yngre) og kjempefine parkanlegg. De har som må at parken skal være avstressende og familievennlig, og det syns jeg de klarte.

Den lille hovedstaden på Mors, Nykøbing M, er også kjempehyggelig.

Sist redigert av Charlie : 13-04-15 kl 14:29.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-15, 15:14   #17
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der da Plutten var akkurat to, og det var masse han syntes var gøy, altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:12.