|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: HjemmealenefestMin stedatter er 17, og det er helt uaktuelt med hjemmealenefest.
![]() |
![]() |
#23 |
Pauset
|
![]() Sv: Hjemmealenefest
Enig med deg. Min 15 åringe bryr seg ikke om den slags enda, men spørsmålet vil nok dukke opp med tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() |
#26 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: HjemmealenefestNei, absolutt overhodet ikke!!
![]() |
#27 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: HjemmealenefestAbsolutt ikke. Selv om jeg stoler på mine barn, vil rykte om hjemme-alene fest fort spre seg, ubudne gjester kan komme, og festen kan bli helt annerledes enn det som først var tenkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: HjemmealenefestAldri i verden. Jeg har hatt og vært på hjemmealenefester fra jeg var 15 år. Mine barn må (desverre for dem?) lære av mine erfaringer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Pauset
|
![]() Sv: HjemmealenefestNår jeg leser svarene her så lurer jeg egentlig på hva dere legger i ordet fest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
trøtt
|
En slik type "fest" hadde jeg akseptert, men jeg ville ikke vært milevis unna selv. Alternativt hatt andre foreldre, naboer e.l. til å passe på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Helt konge
|
De festene jeg var på, og hadde hjemme, som 16-åring var langt fra alkoholfrie. Drikkevarerene lå ikke gjemt i buskene, de sto fremme på bordet og de ble tømt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: HjemmealenefestDatteren til sambo, snart 18, har også spurt om å få ha hjemme-alene fest men vi begge er veldig enig i at det er uaktuellt.. Vi har ingen kjellerstue og drar ikke bort for at hun skal ha venner her når hun er her så lite som hun er...
![]() |
|
|