|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett kompakt barnevognJeg vil uten tvil anbefale Bugaboo, og du vil nok oppdage i Paris at det er MANGE som har tenkt det samme. Bugaboo er europas, om ikke verdens mest solgte vogn for øyeblikket. Den er lett, har dreibare forhjul (som er genialt inne på butikker osv.), kan bæres på armen ut og inn av huset, har stor babybag, slåes veldig lett sammen og tar liten plass selv i en liten bil. I tillegg kan du kjøpe transport-bag'en som er GENIAL på flyreiser. Vi har brukt den utrolig mye.
|
|
|
#22 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Lett kompakt barnevogn
Dere kan nå uansett ikke bruke den som tilleggsvogn heller på en god stund. Med mindre du kjører britisk stil, der ungene sitter som noen slakt i vogner som ikke er litt tilhørende deres alderskategori engang.
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Grunnen til at jeg ikke ville anbefalt Quinny er at jeg vet at de har mye reklamasjoner. For to år tilbake jobbet jeg "i bransjen" og da fikk vi vite at Quinny definitivt var den vognen som hadde mest reklamasjoner i Babyshop sitt sortiment. Kan jo ha forandret seg, men jeg tviler på kvaliteten. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Lett kompakt barnevognHadde jeg visst det jeg vet om vogner nå, og skulle hatt en ny vogn til en ny baby, så hadde jeg uten tvil kjøpt en Buggaboo.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Lett kompakt barnevogn[quote=Inge;418485] Samtidig er det greit å kunne ha mulighet til å bytte fremhjulene med noen større, ved behov. quote] |
|
|
|
#26 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
Sv: Lett kompakt barnevognQuinny Buzz er skikkelig plastikk-vogn. Og etter råd fra ei venninne som jobber på BabyShop: IKKE kjøp den! Metallet som brukes i understellet er altfor "mykt" og holder ikke mål. I tillegg er sittedelen på sportsvognen trang, liten plass, og den nye kalesjen er helt talentløs...lav og kommer rett for ansiktet på ungen så den ikke ser noen ting! HÅPLØS!! I tillegg har mange problemer med det lille doble svivelhjulet som gjerne låser seg mm.
|
|
|
|
#27 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Lett kompakt barnevognIkke Quinny Buzz i hvert fall. Quinny har mye bra, men Buzz er vel ikke akkurat en av dem.
|
|
|
#28 |
|
Pauset
Er omtrent det samme jeg har hørt om Zapp. Pluss at en venninne hadde den og var veldig misfornøyd. Den virker lite gjennomtestet og knirket noe helt enormt i tillegg til at det var mye tull med svinghjulet. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Fersking
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Lett kompakt barnevognSpørs om vi får ta en tur på butikken og kikke litt på Bugaboo en gang til, med nye øyne denne gangen.. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Ja det går ann. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ekvilist
|
Sv: Lett kompakt barnevognJeg har hatt Bugaboo, og vil ikke anbefale den. *kjerringa-mot-strømmen* Jeg har hatt flere vogner, og den er vel den jeg har vært minst fornøyd med egentlig. På tross av at den har vært penest å se på.
|
|
|
#32 |
|
...
Sv: Lett kompakt barnevognOTH er ikke akkurat noen storbyvogn synes jeg. Den blir fryktelig lang, både sammenlagt og å trille. Transportbagen er heller ikke noe å skryte av hvis man skal fly mye. OTH'n har nå forlatt oss og vi klarer oss med Bugaboo, Zapp og Maxicosi, i forskjellige kombinasjoner.
|
|
|
#33 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
Sv: Lett kompakt barnevognBugaboo. Jeg var mildt sagt skeptisk til vi fikk den i hus. Nå skjønner jeg ikke at jeg har orket å ha andre vogner.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Lett kompakt barnevognBugaboo Cameleon, uten tvil. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Lett kompakt barnevognLett og kompakt - Babyjogger City Elite. Full liggestilling, du slår den sammen med et rykk i hempa mellom sete og rygg, og bærer den enkelt i den hempa dit du vil ha den - eller inn i bil f.eks. |
|
|
|
#36 |
|
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lett kompakt barnevognJeg må bare også istemme koret her: Til ditt bruk er Bugaboo perfekt! Når du skal på metroen kan du jo ta vogna i den ene arma og ungen i den andre ned trappene (jepp, den er så lett!). Til bybruk er det rett og slett en fantastisk vogn. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Går stille i dørene
Sv: Re: Sv: Lett kompakt barnevogn
Bee blir vel ikke like liten sammenlagt? Jeg er spent på å se den IRL! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Passiv
Re: Sv: Re: Sv: Lett kompakt barnevogn
Det ser sånn ut altså, hvis du ser på bugaboo.com så er det bilder av den sammenlagt. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Går stille i dørene
Sv: Lett kompakt barnevognPå (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
Re: Sv: Lett kompakt barnevognMen hvis man ser på bugaboo.com og bugaboo bee, under introduction, og compact, så ser den mindre ut. Kanskje man kan ta av sittedelen og få den mindre? Jeg aner ikke. Men hvis den ikke kan slåes sammen i bredden blir den jo absolutt bredere ja. |
|
|
|
![]() |
|
|