|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Kor skal de vere på julafta? | |||
| Heime hjå oss sjølv |
|
103 | 63,19% |
| Hjå svogers |
|
20 | 12,27% |
| Hjå foreldra mine |
|
27 | 16,56% |
| Anna! Ferie, hotell, osv |
|
13 | 7,98% |
| Deltakere: 163. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme, for tredje år på rad. Mamma kommer til oss. Jeg tror vi har etablert at vi er hjemme og de som vil feire kan komme til oss, men det må revideres etterhvert som foreldre blir eldre og våre barn større. Det er veldig deilig å ikke skulle ut og farte med unger og pakker.
|
|
|
|
#24 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hos mamma og pappa. For første gang siden pompen ble født. Annen hvert år har de vært hos oss. Men nå kan ikke pappa kjøre bil i mørket lenger, og mamma tør ikke å kjøre. Så da må vi ut av huset gitt.
|
|
|
#25 |
|
kamerat
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme, det er vi hvert år, og det er veldig koselig.
|
|
|
#28 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme hos oss selv for åttende år på rad.
|
|
|
#29 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal være hos mine foreldre. Og der kommer mine søsken med familiene sine også. Alltid veldig koselig. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme, for andre gang. Første gang vi blir alene
|
|
|
#31 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme. Alltid hjemme så lenge jeg greier å snike meg unna jul hos svigers i utlandet (som har flyskrekk og ikke kommer hit). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme hos oss selv!
|
|
|
#33 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?I år blir vi 10 eller 11 rundt bordet her hos oss. Vi bytter på hvor vi er, så nå er det faktisk noen år siden sist vi var her.
|
|
|
#34 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal være hjemme, som vanlig. Jeg nekter å reise noe sted til jul, vil være hjemme uten stress, lage maten og se de programmene på tv som vi alltid gjør. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal til mine foreldre. Det er min jul med barna i år, så da drar vi for å få litt storfamilie-jul. Mine søsken med sine samboere og barn skal også dit.
|
|
|
#36 |
|
Enda en som trener
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal være hjemme som vanlig. Får besøk av min mor og mormor, mannens foreldre, samt hans søster med mann og barn. Vi blir 11 stykker |
|
|
|
|
|
#37 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal være sammen med svigermor hele hurven. Blir sammen med henne i år siden svigerfar døde for en måned siden.
|
|
|
#38 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal til mine foreldre, som vanlig. Helt perfekt for oss. De bor i nabohuset, så vi sløver i pysjen halve formiddagen hjemme, spiser julegrøt med mandel og ser på tv, før vi pynter oss og går til dekket bord, og tusler hjem igjen etter pakker, kaffe og kaker. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
audio, video, disco
Sv: Kor skal de vere på julafta?Hjemme!
|
|
|
#40 |
|
flisespikker
|
Sv: Kor skal de vere på julafta?Vi skal til svigerforeldrene mine i Trøndelag, sammen med mannens søster og hennes familie. Vi reiser til dem annet hvert år og til mine foreldre (i Tromsø) annet hvert år. Begge deler er koselig.
|
![]() |
|
|