Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Adventsstakebonanza, takk!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-14, 21:11   #21
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adventsstakebonanza, takk!

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Du hadde fått krupp hjemme hos meg. Jeg er overdillete igjen, så det blir FOR enkelt for meg igjen. Bra vi ikke alle er like.

Jeg ville nok ikke fått krupp, jeg synes så mangt kan være fint hos andre. Men hos meg sjøl må jeg ha det enkelt.

Gammel 15-11-14, 21:43   #22
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker nesten ingen advensstaker. Jeg kjøpte en veldig enkel rund stake for noen år siden som jeg har blitt glad i. Georg Jensen sin blir for "flimsy", den kubistiske for firkantet... Første gang jeg så en jeg virkelig likte var faktisk i dag, på Christiania glassmagasin, et avlangt firkantet fat med holdere til fire vanlige lys.

Gammel 15-11-14, 23:30   #23
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har den fra Georg Jensen i stål i stuen.
På kjøkkenet har jeg fire kubbelys med nummer på.

Gammel 16-11-14, 06:29   #24
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Mange fine staker her. Jeg er glad i enkel design, men ungene er foreløpig ikke det. Det blir muligens et Alessi-lysfat som får æren av å være adventsstake i år, sammen med litt juledill. I hvert fall fram til jeg finner den helt perfekte staken.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-14, 08:28   #25
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er veldig glad i Gloria som Apple viser. Med litt kongler etc. Sjekk og prikken du har gått av meg.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-14, 10:22   #26
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har litt lyst på fat med kubbelys i år, men kommer ikke til å kjøpe det siden jeg allerede har den fra Georg Jensen. Får heller kjøpe litt mer adventspynt. Vi har ikke stort av det.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.