|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Adventsstakebonanza, takk!
Jeg ville nok ikke fått krupp, jeg synes så mangt kan være fint hos andre.
![]() |
#22 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Adventsstakebonanza, takk!Jeg liker nesten ingen advensstaker. Jeg kjøpte en veldig enkel rund stake for noen år siden som jeg har blitt glad i. Georg Jensen sin blir for "flimsy", den kubistiske for firkantet... Første gang jeg så en jeg virkelig likte var faktisk i dag, på Christiania glassmagasin, et avlangt firkantet fat med holdere til fire vanlige lys.
![]() |
#23 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Adventsstakebonanza, takk!Jeg har den fra Georg Jensen i stål i stuen.
![]() |
#24 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Adventsstakebonanza, takk!Mange fine staker her. Jeg er glad i enkel design, men ungene er foreløpig ikke det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Adventsstakebonanza, takk!Jeg er veldig glad i Gloria som Apple viser. Med litt kongler etc. Sjekk og prikken du har gått av meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Adventsstakebonanza, takk!Jeg har litt lyst på fat med kubbelys i år, men kommer ikke til å kjøpe det siden jeg allerede har den fra Georg Jensen. Får heller kjøpe litt mer adventspynt. Vi har ikke stort av det.
![]() |
|
|