|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Troms(ø) midt på vinterenJeg er ganske sikker på at Bryggejentene (som er et forslag jeg helhjertet støtter) er åpen om vinteren.
|
|
|
#22 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Troms(ø) midt på vinterenFå lånt/kjøpt billig akebrett, og ta dere en tur til Charlottenlund og lek i snyen
Sist redigert av Flubby : 07-11-14 kl 09:30. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Troms(ø) midt på vinterenNå er min Tromsø-erfaring egentlig begrenset til å underholde industrikunder på bar på tur til og fra Longyearbyen ("Yes, the beer is very expensive in Norway and no, the Norwegian premier league football teams do not play outdoor games in mid-Winter and yes, there could be whales in these fjords and yes, my husband actually looks after his own kids while I am away."), men er det ikke et lite, men anstendig akvarium i Tromsø? :graver i hukommelsen: |
|
|
|
|
|
#24 |
|
kamerat
|
Sv: Troms(ø) midt på vinteren
|
|
|
#25 |
|
flisespikker
|
Sv: Troms(ø) midt på vinterenDet er akvarium på Polaria, det er en av de tingene Poden har likt fra han var tre og frem til nå, når han nærmer seg tolv.
|
|
|
#26 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troms(ø) midt på vinterenÅh! Jeg drømmer om å se nordlys!
|
|
|
#27 |
|
Crazy Cat Lady
|
Ja, så fremst det er skyfritt, og det kan man aldri garantere
|
|
|
|
#29 |
|
etterpåklokest
|
Nå sklir jeg helt ut av tema her, men jeg hadde en tidligere (fransk) kunde som hver gang vi møttes gapskrattende minnet meg på den gangen det glapp ut av meg "If he didn't intend to look after his children, he should have kept his hands off". De fikk valuta for "Norwegians are still non-cultivated vikings"-teorien sin den gangen, gitt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Troms(ø) midt på vinterenMine barn koser seg på Polaria og Vitensenteret. Bryggejentene er kjempekoselig, de holder åpent hver ukedag, samt lørdager. Ellers er sentrum fullstappet av koselige kafeer. Så fremst været er bra, er det mye liv i byen på lørdagene. Er været ikke bra, kan det være greit å slå i hjel et par timer på Jekta, byens største shoppingsenter. Der er det også lekeland for unger som ikke liker butikker. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Sv: Troms(ø) midt på vinterenSer ut som vi skal kunne holde oss aktivisert, ja. Takk skal dere ha!
|
|
|
#32 |
|
This is normal!
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Troms(ø) midt på vinterenStøtter helhjertet forslaget om Bryggejentene, femåringen kan kaste stein i fjæra, og er dere heldige er det kval å se på i Ersfjorden!
Var det noe ukultivert ved den kommentaren, da?
|
|
|
#34 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Da fikk jeg også et par-tre-fire gode råd for dagslenging nå i desember, mye her som passer bra til et halvgammelt par ser jeg. Takker alle. |
|
|
|
![]() |
|
|