Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sykkelbukse/tights

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 18:55   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sykkelbukse/tights

Treningskolleksjonen? Men vet du ikke at de ikke lager treningstøy til feite mennesker? For ikke å snakke om skikkelige ytterklær. Nei, de som er for feite er gitt opp av industrien, vi er bare forventet å sitte inne å bli feitere.

Gammel 27-05-07, 19:00   #22
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet bare at H&M sin treninginskolleksjon går til XL (noe også XXL mener jeg), er elastisk og SVÆRE i størrelsene. Jeg må bruke Medium, av og til Small og det selv om jeg var str 42/44! Det henger nesten alltid igjen XL-størrelser - og det er vel verdt et forsøk?

Dessuten kan det jo være andre enn deg som leser denne tråden på jakt etter gode tights-tips!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:03   #23
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man tenker da ikke på andre i sin egen tråd.

Gammel 28-05-07, 09:48   #24
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg tror også at en herrestr XL feks kunne passet. Og det finnes!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:54   #25
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I New York var det så høy luftfuktighet at behovet for en slik sykkelshorts ble stor. Jeg forsøkte å klippe av en tynnstrømpebukse, og kan bekrefte at det ikke funker Synes de fra Janus så behagelige ut - så lenge man ikke skal sjekkes opp eller legges inn på sykehus....

Gammel 28-05-07, 10:03   #26
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter sist fødsel brukte jeg noen slike som jeg kjøpte i vanlig strømpebukseforretning (?) fra Oroblue, det var som øverste delen av en strømpebukse, som gikk til litt nedpå lårene. Men det var med kraftig hold-in-effekt da. Det var jo derfor jeg kjøpte dem, for å støtte inn og klemme opp postgraviditetsbolledeigen ... Men hvis du er "smellfeit" som du sier, så slår du jo to fluer i en smekk (men det er kanskje ikke hva man kan kalle behagelig da)

Gammel 28-05-07, 10:41   #27
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg tviler på at kraftig hold-in er det som skal til nå.

Gammel 28-05-07, 10:59   #28
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Har du sett hos Ellos? Der kjøpte jeg ihvertfall i fjor.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:39   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah.. ! Slike må jeg også ha .
Gnagsår er ikke godt

Får ta en titt på Lindex. Jeg kjøpte noen på Ellos i fjor.. sånn med blonder og hold-in og hele pakka .
Kanskje jeg skal lete frem de?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:39   #30
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men først må sommeren komme

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 14:08   #31
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har underskjørtbukser, kjempebehagelig under skjørt. Kjøpt fra MissMary for noen år siden.

Gammel 28-05-07, 19:48   #32
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tviler på at kraftig hold-in er det som skal til nå.

Nei, kanskje ikke ...

Gammel 28-05-07, 19:49   #33
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Men først må sommeren komme

Den kommer nå Guniss. Har sett langtidsvarselet på NRK nå, og fra onsdag av blir det over 20 grader.

Gammel 28-05-07, 21:16   #34
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det finnes ting som er laget spesielt til dette... http://www.lisg.dk/products/producti...productid=2482
Om dette finnes i butikker i Norge aner jeg ikke, men det er i allefall for store størrelser!

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 21:17   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Den var jo smart.

Gammel 29-05-07, 20:15   #36
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anuk, her.

Det finnes ting som er laget spesielt til dette... http://www.lisg.dk/products/producti...productid=2482
Om dette finnes i butikker i Norge aner jeg ikke, men det er i allefall for store størrelser!

Jeg har en sånn, men en "hold-in" variant. Brukte den etter bukplastikk.
Fin i livet, men klemmer veldig på bena.. ikke særlig pent.
Så må være akkurat passe vid, eller veldig elastisk.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.