|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsTreningskolleksjonen? Men vet du ikke at de ikke lager treningstøy til feite mennesker? For ikke å snakke om skikkelige ytterklær. Nei, de som er for feite er gitt opp av industrien, vi er bare forventet å sitte inne å bli feitere.
![]() |
#22 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsJeg vet bare at H&M sin treninginskolleksjon går til XL (noe også XXL mener jeg), er elastisk og SVÆRE i størrelsene. Jeg må bruke Medium, av og til Small og det selv om jeg var str 42/44! Det henger nesten alltid igjen XL-størrelser - og det er vel verdt et forsøk?
![]() |
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsJeg tror også at en herrestr XL feks kunne passet. Og det finnes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsI New York var det så høy luftfuktighet at behovet for en slik sykkelshorts ble stor. Jeg forsøkte å klippe av en tynnstrømpebukse, og kan bekrefte at det ikke funker
![]() |
#26 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsEtter sist fødsel brukte jeg noen slike som jeg kjøpte i vanlig strømpebukseforretning (?) fra Oroblue, det var som øverste delen av en strømpebukse, som gikk til litt nedpå lårene. Men det var med kraftig hold-in-effekt da. Det var jo derfor jeg kjøpte dem, for å støtte inn og klemme opp postgraviditetsbolledeigen ... Men hvis du er "smellfeit" som du sier, så slår du jo to fluer i en smekk
![]() |
#27 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsJeg tviler på at kraftig hold-in er det som skal til nå.
![]() |
#28 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() |
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsHar du sett hos Ellos? Der kjøpte jeg ihvertfall i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsAh.. ! Slike må jeg også ha
![]() |
#33 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Sykkelbukse/tights
Den kommer nå Guniss.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sykkelbukse/tightsDet finnes ting som er laget spesielt til dette... http://www.lisg.dk/products/producti...productid=2482 |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Sykkelbukse/tights
Jeg har en sånn, men en "hold-in" variant. Brukte den etter bukplastikk. |
![]() |
![]() |