|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?På hotellet vi var på i sommer, var det forbudt å gå barbeint inne(det var et litt jålete 5-stjernershotell, men årsaken tror jeg var glatte fliser.) Dermed er flipflopper eller tilsvarende ett must. Det er vel forholdsvis vanlig at hotellene har badehåndduksystem ved bassenget nu til dags, så det ville jeg sjekket ut. Greit å slippe å dra full kofferten med håndduker.
|
|
|
#23 |
|
can-jur
|
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Vi skal i utgangspunktet ikke så mye på stranda. Hotellet har eget badeland
|
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Et eller annet myggmiddel. Jeg ble oppspist der i sommer. Tror ikke det var mygg, men stikkene oppførte seg som det. Dharma pleier å smøre seg med myggolje sa hun, jeg vet ikke hvilken type.
|
|
|
#25 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Vi pleier å ha med en pakke grovt knekkebrød og en tube kaviar. Hvis noen plutselig vil ha kveldsmat eller annet mellommåltid.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Dere får kjøpt sandaler billig der |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Det lille markedet rett over gata hadde både knekkebrød, leverpostei og makrellitomat, så det gidder jeg ikke dra med meg på ferie mer. De solgte også ferskt (lyst) brød og nutella, så til og med den lille kresenpilten min hadde overlevd uten at mor tok med seg knekkis og ost på tube.
|
|
|
#28 |
|
tankefull
|
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Slipperser får dere kjøpt billig på en eller annen lokal butikk. Migros er en butikk kjede som har alt mulig fra mat, klær, sko, gryter osv. Veldig greit. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Vi er i Oba nå (nabokommunen til Alanya), det har vært rundt 24 grader på kveldstid, men kjennes fort litt kjølig ut når man blir sittende. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Klar
|
Sv: Hva tar vi med til Tyrkia?Mine feriekofferter pleier å bli overfyllt med sko og toilettsaker. Ikke at jeg bruker så mye av noen av delene, men sånn i tilfelle, så må mye med :P |
|
|
|
![]() |
|
|